-Léon- Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 (endret) http://store.steampo....com/sub/17933/ Gir vekk en utgave av Sains Row The Third The Full Package, som inneholder alle DLC om jeg husker rett. Regler: Eneste man trenger å gjøre er vel å poste i tråden. Post så mange ganger dere føler for =) Konkuransen avsluttes 1/2-13 klokken 23:59:59 ***Folk som har spillet fra før av får ikke spillet, da plukker jeg en ny vinner. *** Vinner blir kontaktet og jeg vil spørre etter Steam brukernavnet. Jeg bruke denne random number generator. Tar utgangspunkt i hvor mange poster i denne tråden og resultatet blir at en heldig vinner blir kontaktet Og siden det var litt uklart i den andre tråden jeg lagde, så ser jeg på dette tallet Sånn at folk ikke tror de må begynne å telle selv hvilket nr de er i tråden. Edit: ***** Jeg trekker den heldige vinneren på lørdag den 2/3 ***** Endret 1. februar 2013 av -Léon- 4 Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Er det et spesifikt nummer, eller blir det bare randomt? Lenke til kommentar
Sjofelgut Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Håper nå virkelig jeg vinner. #FattigStudent Vent? "Eneste man trenger å gjøre er vel å poste i tråden. Post så mange ganger dere føler for =)" Betyr det at jeg kan spamme ulla ut av tråden? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 25. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2013 Er det et spesifikt nummer, eller blir det bare randomt? Ja, bruker den jeg linket til. OP better delivar Jau, har ingen planer om å snylte eller lure andre med denne tråden. Lenke til kommentar
Bahaa Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 (endret) Håper jeg vinner Endret 25. januar 2013 av Bahaa Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Har spillet fra før så jeg er ikke med i konkurransen, ville bare si at vinneren har noe å glede seg til. Men spillet bør absolutt nytes i co-op. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Trenger ikke spillet selv, ønsker bare å poste for å si at du har noen gode påfunn for å spre glede i spillforumet. Kudos til deg 3 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 (endret) Edit: skriveleif Endret 1. februar 2013 av Kabom Lenke til kommentar
weebl Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Jeg gidder ikke å spamme men håper jeg blir lagt merke til på denne måten Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Prøver meg på denne, vant sist gang det var noe sånnt heheh Lenke til kommentar
In Ter Face Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Oppfordring til spam? Sier ikke nei til et gratis spill da... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Gambliiing, me likes. Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 har alltid hatt lyst på det så da håper jeg jeg vinner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå