turbo911 Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Viste Ikke egentlig hvor jeg skulle legge ut dette her men jeg prøver på denne tråden her Lurte på å laste ned en app fra play som heter ROM manager, men hvis jeg bruker den appen mister jeg garantien og alt som er på mobilen da? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Splittet fra denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1315838&st=240 Lenke til kommentar
myhken Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Du mister jo ikke garantien så lenge du bare installerer appen. Men tviler jo på at du bare skal sitte å se på appen, men at du faktisk vil bruke den til å bytte ROM på telefonen. Og da må du roote, og da mister du garantien ja. Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Okei tenkte jeg skulle roote ja... men mister jeg alt på telefonen eller? Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Kommer an på hvilken telefon du har, og hvilken metode du bruker for å roote den. Men som oftest ikke :-) Lenke til kommentar
myhken Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Om du ikke vet hva som skjer når du rooter telefonen så er vel rådet å bare droppe hele greia. Hvorfor skal du absolutt roote? Er det verdt å miste garantien? Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Har en sensation xl og begynner å bli veldig lei sense. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå