Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei ! Eg har 1000kr som eg vil bruke på pc oppgradering. Men vil ikkje kjøpe ett skjermkort til 1000kr, det er liksom ikkje værdt det siden eg skal kjøpe ett til bursdagen min. Er det noe bra som vil gi en god overall performance . Spesielt Gaming ;)

------------------------------

Specs:

CM Storm Scout 2

Asus P8Z77-V LK

Intel Core i5 2320 @ 3.0ghz

Gainward GTX 550ti @ Stock Clocks

Seagate Barracuda 1TB 7200rpm

Corsair TX 850w v2

8GB RAM @ 1333mhz (Usikker på merke)

------------------------------

Tenkte på en SSD, men vet ikkje :S ?

Endret av Brazsty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PC-deler til 1000 kr er ikke nødvendigvis "gode", kommer ann på hva du legger i begrepet. SSD, f.eks. denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=634168#extra er et fint valg. Så kan du ha OS og noe ekstra der og de begynner jo faktisk å bli rimelige.

Hva angår dine forslag:

CM Storm Scout 2 - Har du virkelig lyst til å drive å knote med å installere alt på nytt? Hvis ja, kan do jo go ahead men det blir jo bare kosmetisk oppgradering.

Asus P8Z77-V LK - Denne er grei, men du vil få mer glede ut av en SSD, spesielt hvis du ikke har en fra før.

Intel Core i5 2320 @ 3.0ghz - Hva bruker du PC-en til? Kan ofte være greit å legge inn litt ekstra cash i prosessor.

Gainward GTX 550ti @ Stock Clocks - Se ovenfor

Seagate Barracuda 1TB 7200rpm - Bare hvis du absolutt må ha plass. Ellers kan du jo vente til SSD blir enda billigere, det er fremtiden ;)

Corsair TX 850w v2 - Trenger du en PCU må du jo kjøpe, men ikke kjøp bare for å oppgradere.

8GB RAM @ 1333mhz (Usikker på merke) - Se ovenfor

Lenke til kommentar

PC-deler til 1000 kr er ikke nødvendigvis "gode", kommer ann på hva du legger i begrepet. SSD, f.eks. denne: http://www.komplett....ku=634168#extra er et fint valg. Så kan du ha OS og noe ekstra der og de begynner jo faktisk å bli rimelige.

Hva angår dine forslag:

CM Storm Scout 2 - Har du virkelig lyst til å drive å knote med å installere alt på nytt? Hvis ja, kan do jo go ahead men det blir jo bare kosmetisk oppgradering.

Asus P8Z77-V LK - Denne er grei, men du vil få mer glede ut av en SSD, spesielt hvis du ikke har en fra før.

Intel Core i5 2320 @ 3.0ghz - Hva bruker du PC-en til? Kan ofte være greit å legge inn litt ekstra cash i prosessor.

Gainward GTX 550ti @ Stock Clocks - Se ovenfor

Seagate Barracuda 1TB 7200rpm - Bare hvis du absolutt må ha plass. Ellers kan du jo vente til SSD blir enda billigere, det er fremtiden ;)

Corsair TX 850w v2 - Trenger du en PCU må du jo kjøpe, men ikke kjøp bare for å oppgradere.

8GB RAM @ 1333mhz (Usikker på merke) - Se ovenfor

Eg driver mye med graphic designing, photoshop. Her er youtube brukeren min der eg lager designsa: http://www.youtube.com/user/Brazsty som et eksempel på det eg gjør. Trur eg ska gå for en SSD, har sett en del på den corsair ssd'n den. Vi får se ;) Tusen takk for at du svarte ;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...