Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

utleigar "ansvarleg" for ulåst inngangsdør

Tosha0007

Anbefalte innlegg

Hei

Kort fortald bur eg i ein større studentby i regi av studentsamskipnaden med elektroniske låsar på samtlege hybelleiligheter. Dvs, dei blir låst opp av ei kodebrikke og låses når døra lukkes igjen.

I dag då eg kom heim frå universitet oppdaga eg at mi og samtlege naboar sine hybeldører var ståande ulåst. Det viser seg at eit straumbrot på minst 1-2 timer har gjort samtlege dører ulåste s.a. f.eks. tjuvar enkelt kunne ha spassert inn og forsynt seg.

Spørsmålet er no kva eg, og mine naboar, bør gjere i forhold til studentsamskipnaden for det kan verkeleg ikkje vere slik at eit lite straumbrot skal gjere samtlege låsar ubrukeleg. Kva bør me krevje, og kva vil vere ein rimleg tidsfrist for utbetring?

Då eg ikkje ville gå frå hybelen med døra ulåst gjekk eg glipp av ein frisørtime som no må betalast for. Vil eg kunne ha krav på å få denne summen dekka då det i mine auge utelukkande er utleigar som er ansvarleg for at låsane ikkje verkar grunna noko så "vanleg" som eit straumbrot? Eg kunne utan tvil gått frå leiligheten ulåst, men eg syns det ville vore uansvarleg dersom det mot formodning hadde vore innbrot i leiligheten som eg bevist forlot ulåst.

Som eit lite apropos kan det nemnast at studentbyen tidlegare har vore utsett for tjuveri. Det var ein periode så gale at det vart sendt ut varsel frå studentsamskipnaden om tjuveri i studentbyen, og at alle mistenkelege personar skulle meldast til Securitas..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spørsmålet er no kva eg, og mine naboar, bør gjere i forhold til studentsamskipnaden for det kan verkeleg ikkje vere slik at eit lite straumbrot skal gjere samtlege låsar ubrukeleg. Kva bør me krevje, og kva vil vere ein rimleg tidsfrist for utbetring?
Hvor bor du og hvor er hovedbryter'n? :ph34r:

Hehe, neida bare tuller. :green:

Har du tatt dette opp med studentsamskipsnaden tidligere?

Det første du iallefall bør gjøre er å klage på dette overfor den som representerer utleier.

Lenke til kommentar

Har ikkje vore i kontakt med dei tidlegare..

Var i kontakt med dei i går. Utan at dei ville lova noko som helst var svaret deira at det vell var betre å kome til ei open dør når straumen var gått enn ei låst dør som ikkje kunne opnast før struamen kom tilbake :wallbash:

Mtp dei ~ 300 kr eg må ut med for den tapte frisørtimen, er dette noko som vil vere realistisk å krevje tilbake?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...