Christoffero89 Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 (endret) Telefonen er veldig kjapp i nettleser men i play går det veldig sakte oppdaterte chrome og det tok 3 min for 19 mb edit: pakket opp en til telefon ( er tlf selger selv) og denne gjør det samme. er dette en feil på denne modellen? speedtest.net appen ga meg 20 mbp på 3g Endret 25. januar 2013 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Sikker på at det ikke bare er Play store som er litt treg nå? Eller at den oppdaterer andre programmer i bakgrunnen i Play? Du vet, man trenger ikke få panikk med en gang man finner det minste feil på telefoner Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2013 (endret) Hadde s3 vedsidenav som var rask samt YouTube kan ikke spilles a v i hd uten at den stopper. Lol. Viser seg telefonen ikke likte senterets nett eller butikkene. På hjemmenettverket går det i hundre . Noen som vet om batterier blir bedre etter noe bruk? Teller ned 1 prosent i dvale hvert kvarter Endret 25. januar 2013 av Christoffero89 Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Du som selger telefoner selv vet da godt at telefonbatterier trenger litt tid til å kalibrere seg? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Det har da ingenting med ytelse i Play å gjøre. Jeg ville forsøkt å wipe cache til Play under instillinger. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2013 Funker fint her men på jobben er play og YouTube tregt. Rart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå