Arodem Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Monkey Island-skaperens nye eventyrspill stjeler rampelyset denne uken. Les hele saken Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Strike Suit Zero kan anbefales på det varmeste! Akkurat passe vanskelig til å utfordre mine gamle "space shooter evner", og dæven så moro! Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Strike Suit Zero kan anbefales på det varmeste! Akkurat passe vanskelig til å utfordre mine gamle "space shooter evner", og dæven så moro! Ser ikke ut til at EG kan si seg enig: http://www.eurogamer.net/articles/2013-01-23-strike-suit-zero-review Lenke til kommentar
Changis Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 "fantis"? "Dette er et såkalt FMV-spill som opprinnelig fantis i arkadehallene på det for lengst avdøde laserdisc-mediet." Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Conquest: Frontier Wars, forøvrig et artig lite strategispill, kom vel ut i 2001, ikke 2011. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 25. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2013 "fantis"?"Dette er et såkalt FMV-spill som opprinnelig fantis i arkadehallene på det for lengst avdøde laserdisc-mediet." Conquest: Frontier Wars, forøvrig et artig lite strategispill, kom vel ut i 2001, ikke 2011. Har rettet begge feilene. Takk til dere begge. 1 Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Alltid hatt sansen for denne ukentlige spalten men er kanskje en ting som jeg og helt sikkert en del andre også er om man kunne satt opp prisen på nettutgivelsen Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Ser ikke ut til at EG kan si seg enig: http://www.eurogamer...uit-zero-review Jeg kjenner meg egentlig ikke igjen i mer enn 20% av det han skriver. Tror han har hatt en dårlig dag når han skrev det der... Uansett, jeg elsker det! Og om jeg skulle kastet en terning ville den havnet på 7-8/10. Jeg er enig i det han skriver om checkpoints, men løsningen er egentlig bare å øve seg litt og bli bedre. Funket for meg. Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Det Mad Dog western spillet husker jeg godt. Husker jeg ble sååå fascinert av det når jeg var liten gutt på tusenfryd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå