zickori Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Hei! har trenet styrke (vekter) i en lang periode nå uten noen form for cardiotrening. Nå som jeg skal begynne å gå ned i vekt har jeg begynt å springe på mølla 1 gang om dagen, etter en av mine første økter har jeg fått stikk i venstre brystregion, hvis jeg gjør noen brå bevegelser med venstrearmen til sides eller puster inn tungt. Håper det ikke er noe farlig og har foresten hadd det før 1 gang før i sommer. takker for svar. Lenke til kommentar
WWW.bodyfitness.no Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Hei! har trenet styrke (vekter) i en lang periode nå uten noen form for cardiotrening. Nå som jeg skal begynne å gå ned i vekt har jeg begynt å springe på mølla 1 gang om dagen, etter en av mine første økter har jeg fått stikk i venstre brystregion, hvis jeg gjør noen brå bevegelser med venstrearmen til sides eller puster inn tungt. Håper det ikke er noe farlig og har foresten hadd det før 1 gang før i sommer. takker for svar. trenger ikke være farlig. Kan bare være muskle krampe i værstefall en betennelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå