Bushnell Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 jeg kjøpte meg t 310 før i sommer, men synes den telefonen var rett å slett dårlig, skjermen er litt dårlig, telefonen låser seg i hytt å pine, den har lett for å skurre å liksom ha dårlige signaler selv om den egentlig har fullt. og den er veeeeeeeeeeldig treig, når jeg skriver lange meldinger så tar det 10 sek før teksta jeg skriver kommer på skjermen. så jeg vurderer ganske sterkt å kjøpe ny telefon, så er det noen som har en bra en å anbefale? Lenke til kommentar
Stoller Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 og den er veeeeeeeeeeldig treig, når jeg skriver lange meldinger så tar det 10 sek før teksta jeg skriver kommer på skjermen Da bør du ikke kjøpe M55.. samme problem der, med at det tar lang tid før meldingen skrives ferdig(selv om du har skrevet ferdig) Hvor mye er du villig til å betale for ny telefon da? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 viktig at du sier i vilken pris,utstyr og størrelses klasse du ønsker mobilen i (evt. om du vil ha en "kamskjellmodell"/ flipptelefon) skal du kjøpe telefonene MED eller UTEN abbenomang? t610 er en god gjenganger... men dårlig skjerm kanskje litt dyr (du hadde en t310 som sikkert kostet rundt 2000 kr... uten abbenomang da.....= Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 13. september 2003 Forfatter Del Skrevet 13. september 2003 kan bruke ca 3k.. trenger ikke ha kamera, har egentlig ingen spesielle krav, men desto mer desto bedre selvsagt, der jeg vil er bare att telefonen funker bra å ikke har noen veldi plagsomme feil Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 13. september 2003 Forfatter Del Skrevet 13. september 2003 og jeg skal ha uten abonnemang, men kan alltids overføre fattern sitt da så får jeg den noe billigre tror jeg. Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 du kan vente litt (1-2 uker så vidt jeg vet) og kjøpe Siemens ST55.. den koster 3k... har fin skjerm og kamera... I og med at den ikke er til salgs i norge enda er det ikke så mye erfaringer om den her, men den ser veldig fin ut på papiret... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Kommer jo litt an på prisklasse, men jeg har 3650 og er veldig fornøyd. Har hatt den i 1 månede. Så det er jo litt tidlig og si at den er feilfri. Lenke til kommentar
jaha Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 og den er veeeeeeeeeeldig treig, når jeg skriver lange meldinger så tar det 10 sek før teksta jeg skriver kommer på skjermen. Det samme problemet har jeg og bush... Virkelig irriterende! Men, så skriver jeg ikke så mange mld ell da så..da gjør det ikke så mye! Lenke til kommentar
ponke Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 SE T610 er faktisk en veldig god telefon, sånn rett frem. Men du sier lite hva du skal/vil med telefonen. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 DU kan jo vente til Siemens ST55 kommer, har en kamerat i England som har denne og han syns den er veldig bra, men den mangler dessvennre både blåtann, IR og Java (Java kommer i ST55i versjonen) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 jeg skal ihvertfall kjøpe meg st55... penere enn t610 (synes jeg).... bedre skjerm men litt dårligere batteri tid.... hvis du ikke har bruk for IrDa, Bloothooth så er dette noe for deg.... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 21. september 2003 Forfatter Del Skrevet 21. september 2003 hmm lurte på om kanskje en 6100 er bra? men hvor mye farger er skjermen på, å hvor mange meldinger er det plass til på den? hvis noen kunne svare på det hadde det vert fint kan få tak i dem for 1000 kr, noe som ikke er så ille Lenke til kommentar
levlex Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Broren min har en 6100. Han syns den er knall og jeg er forsåvidt ganske enig. Eneste minus er at den mangler skikkelig MMS-støtte, noe som sikkert de fleste vet. Ellers en god telefon! Lenke til kommentar
Chaplin Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Broren min har en 6100. Han syns den er knall og jeg er forsåvidt ganske enig. Eneste minus er at den mangler skikkelig MMS-støtte, noe som sikkert de fleste vet. Ellers en god telefon! Det vet ikke jeg - at den mangler skikkelig MMs-støtte, jeg vet heller ikke hva du mener med det ....hva mangler ? :?: Har forøvrig en Nokia 3100, samme skjerm som 6100....(tror jeg), og den er helt ok Chaplin Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 etter å ha lest litt nøyere om telefonen ser det ut til å være en ganske grei en, så tipper jeg skal prøve å få solgt t 310 min å kjøpe en snart Lenke til kommentar
andyboy Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg har 5100 og det er samme skjermen som på 6100,6610,7210, 3300 og 3100 så det er ingen forskjell på skjermene på de ulike telefon modellene . Jeg er stor fornøyd me min nokia 5100 e en av nokias topp modeller den er den første telefonen som er støttsikker og sprut sikker med fargeskjerm pluss lommelykten. Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 jaja. hvis du liker sånn dilldall som radio å lommelykt så er jo 5100 valget men er du opptatt av design så vil jeg anbefale 6100... betalte 1000kr for min Lenke til kommentar
SnoopDaDogg Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hva med Samsung SX 600, Den kommer straks, har kamera og mange andre funksjoner, pluss rå skjerm (65-000) farger og 128*128 oppløsning, koster 3k på dvdhuset.no Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 du mener vel SAMSUNG X600? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå