Kurt Lekanger Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Se hvilke mobiltelefonmerker som var vinnere og tapere i 2012, ifølge IDC: Kina-mobilene ga HTC og LG juling Lenke til kommentar
Kimchi wasabi Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Vennen min kjøpte nylig Ascend 1, den er virkelig rask & tynn, og har mange morsomme kamera effekter. Bra at Huawei salget går bra 1 Lenke til kommentar
kristia Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Bra at Sony har vekst. Eg håpar dei kan hevde seg igjen, og bli slik dei ein gong var. Lenke til kommentar
Miothehunk Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Som verden 4. største smartmobilprodusent, så gjør de det vel ikke dårlig? Og jeg får da håpe verden går fremover og ikke alt blir slik det var før. Sony har masse flotte telefoner. Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 (endret) Nokia på 3. plass med en totalt nedgang på nesten 55%? Utrolig at det merket fortsatt lever. Endret 25. januar 2013 av San22_ 1 Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Vennen min kjøpte nylig Ascend 1, den er virkelig rask & tynn, og har mange morsomme kamera effekter. Bra at Huawei salget går bra Eneste som er bra med Kinesiske mobiler er at dem presser prisen nedover. Morsomme kamera effekter er noe jeg gledelig bytter ut mot kvalitet, dvs. bra kvalitet på samtaler, ett batteri som ikke daever etter ett år eller en kamera som er verdt å spare bildene med--- Men prisen er jo ganske viktig også da, hvis en har planer å bytte mobil etter ett år eller to så funker sikkert en Kina mobil prima. Lenke til kommentar
Kimchi wasabi Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Vennen min kjøpte nylig Ascend 1, den er virkelig rask & tynn, og har mange morsomme kamera effekter. Bra at Huawei salget går bra Eneste som er bra med Kinesiske mobiler er at dem presser prisen nedover. Morsomme kamera effekter er noe jeg gledelig bytter ut mot kvalitet, dvs. bra kvalitet på samtaler, ett batteri som ikke daever etter ett år eller en kamera som er verdt å spare bildene med---Men prisen er jo ganske viktig også da, hvis en har planer å bytte mobil etter ett år eller to så funker sikkert en Kina mobil prima. Ja, er enig der, men jeg bare mente de hadde bla. bra brukervennlighet Så klart er kvaliteten det som teller mest, men føler at huawei sliter litt med det der. Lyden på deres mobil er ikke så bra.. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Fortsatt står Samsung og Apple sterkest. Enorm oppgang for Samsung, +129,1% i salget av smart telefoner på ett år! Lenke til kommentar
igxx Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Har selv Huawei og elsker den, tåler jo alt <3 har vell mistet den minst 20 ganger i betonggulvet og den er like hel <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg