glad Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Hei Har planer om å starte en nettbutikk, og skal selge importklær fra Kina. Leverandøren jeg tenkte å bruke er http://wholesale-orders.com Er det lovlig i norge å selge slike klær? Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Hvis det ikke er kopier av andre merkeklær, så er det ikke noe problem. Men husk at det kommer både mva og toll på import av de fleste typer klær. Du bør og forsikre deg om at de ikke inneholder farlige stoffer.. 1 Lenke til kommentar
glad Skrevet 25. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2013 Hvis det ikke er kopier av andre merkeklær, så er det ikke noe problem. Men husk at det kommer både mva og toll på import av de fleste typer klær. Du bør og forsikre deg om at de ikke inneholder farlige stoffer.. Ja, vet det, men problemet slik jeg ser det er følgende: Hvordan vet jeg om det er kopier? Vil de spesifisere om det er kopier? De sier selv at det ikke er det, men kan jeg stole på det? Og hva vil konsekvensene være om det plutselig viser seg å være det? Har jo hørt om at HM har måtte trekke tilbake klær f.eks, pga kopier, men de fikk ingen konsekvenser av det. Ja, det er sant. Farlige stoffer er viktig å forsikre seg om at de ikke inneholder. Lenke til kommentar
Mahogany Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Jeg hadde ikke kjøpt fra Wholesale hvis jeg var deg. Har sett mange reviews om dette på youtube (holdt på å gå i samme fella selv), og du får aldri det som er vist på bildet. Du får noen stoffbiter som detter ifra hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå