chris_90 Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Hei Jeg skal rett på sak og håper noen kan hjelpe meg her.. Jeg har kjæreste i Tsjekkia og vi vil gifte oss. Hun har tsjekkisk statsborgerskap og jeg har norsk. Så jeg har en del spørsmål og er litt nervøs faktisk da jeg kjenner ingen som har giftet seg med utlending Får hun hjelp med språk? Egentlig hva har vi rett til? Takker masse på forhånd Lenke til kommentar
chris_90 Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 ingen som vet noe?) Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Mulig at http://www.udi.no/Se...lieinnvandring/ kan hjelpe dere. Hva dere kan få av hjelp og har krav på vet jeg ikke men staten har garantert krav til dere. Blant annet at du må ha en minimumsinntekt for å kunne forsørge henne hvis ikke hun har en jobb å gå til. Uten dette kan hun bli kastet ut av Norge selv om dere er gift Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Post i Jus-forumet, tror du kan få mer hjelp der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå