Gå til innhold

djuice all in 1 M web


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har Telenor Komplett Kontroll, som er omtrent det kjiperste man kan ha. Uansett, vil bytte til noe annet, og kom over all in 1 M web til 199,- i mnd.:

 

http://www.djuice.no/abonnement/allin1web/

 

Har noen dette og kan si om du er fornøyd med det? Blir litt skeptisk siden det er av Telenor, fordi de er jo normalt så dyre.

 

Er det binding på dette, eller er det KUN den prisen de oppgir?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er binding på abo. dersom du kjøper mobiltelefon sammen med det, isåfall er månedsprisen 399,

 

Om du har Komplett Kontroll per i dag, og holder deg innenfor de 200 kronene i måneden, klarer du deg sikkert også med et rimeligere abonnement. Med Komplett Kontroll vil et forbruk på 200 kr tilsvare f.eks. 70 minutter taletid fordelt på 50 samtaler, 60 SMS og 70 MB data (= 199,30,- med Komplett Kontroll).

 

Med OneCall Grunnpakka får du 150 minutter, 150 SMS, 150 MMS og 150 MB data for 99/mnd. Om du har behov for mer enn dette må du gjerne gå for Djuice all in 1 M web, men om du har klart å holde deg innenfor 200 kr/mnd med Komplett Kontroll og ikke har planer om drastisk økning i mobilbruk vil Grunnpakka være plenty, til halvparten av prisen. OneCall benytter både Telenor og Network Norway sitt nett.

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Det er binding på abo. dersom du kjøper mobiltelefon sammen med det, isåfall er månedsprisen 399,

 

Om du har Komplett Kontroll per i dag, og holder deg innenfor de 200 kronene i måneden, klarer du deg sikkert også med et rimeligere abonnement. Med Komplett Kontroll vil et forbruk på 200 kr tilsvare f.eks. 70 minutter taletid fordelt på 50 samtaler, 60 SMS og 70 MB data (= 199,30,- med Komplett Kontroll).

 

Med OneCall Grunnpakka får du 150 minutter, 150 SMS, 150 MMS og 150 MB data for 99/mnd. Om du har behov for mer enn dette må du gjerne gå for Djuice all in 1 M web, men om du har klart å holde deg innenfor 200 kr/mnd med Komplett Kontroll og ikke har planer om drastisk økning i mobilbruk vil Grunnpakka være plenty, til halvparten av prisen. OneCall benytter både Telenor og Network Norway sitt nett.

 

Takk for svar.

 

Skal ikke ha med mobil på kjøpet, kun bytte abnm. Skal ha et til 200,- i mnd for er det jeg betaler fra før og er en fin mnd. sum.

 

Når det kommer til de 200 kronene/ 50 mb med data jeg får gjennom komplett kontroll, så er det altfor lite.

Bruker langt over det før halve mnd har gått.

 

Men fikk nå svar på det jeg lurte på (at det ikke er binding) :)

Lenke til kommentar

Har et spørsmål til.

 

Når jeg trykker på bestill så velger jeg et nummer og trykker neste. Så står det "Dine Personalia" der jeg skal fylle ut navn, personnummer osv.

Jeg er ikke eier av abbonementet, min mor er, så er det hennes personalia jeg skal fylle ut der?

 

For under står det jo "Hvem skal være bruker av abonnementet?" Og man kan velge mellom "Samme person som eier og betaler" og "Annen person". Så da regner jeg med at jeg skal skrive mine personalia under "annen person" siden det er jeg som skal bruke det.

 

Vil bare spørre for å være heelt sikker på at vi ikke fucker opp noe :)

Lenke til kommentar

Hvis din mor eier abonnementet må du fylle inn hennes personalia. Du kan ringe til Telenor og be dem gjøre deg til juridisk eier, men da må hun samtykke på det, og da må hun også ringe inn til Telenor.

 

Takk for svar! Ja, planlegger å gjøre meg til eier etterhvert, men vil først og fremst bare ha nytt abnm :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...