the animal Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Jeg vet ikke om det direkte har noe med hovedkortet a gjøre men, jeg kjøpte en ny harddisk, en 200 gb som jeg koblet opp men når jeg startet opp å formaterte ti NTFS ( eller noe sånt) kom harddisken bare ut på 130 gb ... jeg vet at harddiskene ikke kommer helt på gben men det er ikke 70gb forskjell..... er det noen forslag..... Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Det der var merkelig... Har samme hovedkort som deg og det gikk helt smertefritt å formater og partisjoner opp min nye 80Gb Maxtor harddisk. Den er riktignok mindre enn din, men det skal ikke være verre å formater større disker enn denne. Men hvilket prgram bruker du for å formatere? Jeg benytter bare oppstartscd'en til Windows XP og formaterer derfra. Du må ikke benytte deg av fdisk, fordi dette programmet har problemer med større disker. Apropro størrelse på disk i windows; min 80 Gb disk blir godkjent som 76,7 Gb. Øystein Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Det der var merkelig... Har samme hovedkort som deg og det gikk helt smertefritt å formater og partisjoner opp min nye 80Gb Maxtor harddisk. Den er riktignok mindre enn din, men det skal ikke være verre å formater større disker enn denne. Men hvilket prgram bruker du for å formatere? Jeg benytter bare oppstartscd'en til Windows XP og formaterer derfra. Du må ikke benytte deg av fdisk, fordi dette programmet har problemer med større disker. Apropro størrelse på disk i windows; min 80 Gb disk blir godkjent som 76,7 Gb. Øystein Lenke til kommentar
Killer Instinkt Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Gå til hjemmesiden til produsenten og finn info om HK'en din og se om den i det heletatt takler 130Gb+ evt. oppgrader bios! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå