Gå til innhold

8rda+ problemer

the animal

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om det direkte har noe med hovedkortet a gjøre men,

jeg kjøpte en ny harddisk, en 200 gb som jeg koblet opp men når jeg startet opp å formaterte ti NTFS ( eller noe sånt) kom harddisken bare ut på 130 gb :cry::cry: ...

jeg vet at harddiskene ikke kommer helt på gben men det er ikke 70gb forskjell.....

er det noen forslag.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:roll:

Det der var merkelig... Har samme hovedkort som deg og det gikk helt smertefritt å formater og partisjoner opp min nye 80Gb Maxtor harddisk. Den er riktignok mindre enn din, men det skal ikke være verre å formater større disker enn denne.

Men hvilket prgram bruker du for å formatere? Jeg benytter bare oppstartscd'en til Windows XP og formaterer derfra. Du må ikke benytte deg av fdisk, fordi dette programmet har problemer med større disker.

Apropro størrelse på disk i windows; min 80 Gb disk blir godkjent som 76,7 Gb.

Øystein

Lenke til kommentar

:roll:

Det der var merkelig... Har samme hovedkort som deg og det gikk helt smertefritt å formater og partisjoner opp min nye 80Gb Maxtor harddisk. Den er riktignok mindre enn din, men det skal ikke være verre å formater større disker enn denne.

Men hvilket prgram bruker du for å formatere? Jeg benytter bare oppstartscd'en til Windows XP og formaterer derfra. Du må ikke benytte deg av fdisk, fordi dette programmet har problemer med større disker.

Apropro størrelse på disk i windows; min 80 Gb disk blir godkjent som 76,7 Gb.

Øystein

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...