Gå til innhold

Galaxy s2 GT-I9100 bootloop fix uten datatap

Anbefalte innlegg

Jeg undrer på om det finnes en måte å få en Galaxy S2 gt-I9100 ut av bootloop, uten å måtte wipe data. Er ikke sugen på å miste all informasjon på telefonen.

Telefonen forsøker boot , men stopper opp ved Samsung logoen og starter om igjen....

Den er ikke roota eller noe..... Og jeg har lite peiling på mobilteknologi, så fint om de som har peiling er litt "utbroderende" i svarene sine :huh:

På forhånd takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg undrer på om det finnes en måte å få en Galaxy S2 gt-I9100 ut av bootloop, uten å måtte wipe data. Er ikke sugen på å miste all informasjon på telefonen.

Telefonen forsøker boot , men stopper opp ved Samsung logoen og starter om igjen....

Den er ikke roota eller noe..... Og jeg har lite peiling på mobilteknologi, så fint om de som har peiling er litt "utbroderende" i svarene sine :huh:

På forhånd takk for hjelpen.

Prøv å start telefonen i safe-mode (http://www.itjungles.com/android-tips/how-to-start-in-safe-mode-on-samsung-galaxy-s-ii) også rebooter du den etter en liten stund. Fungerte når jeg havnet i akkurat samme situasjon med min s3

Lenke til kommentar

Prøv å start telefonen i safe-mode (http://www.itjungles...ung-galaxy-s-ii) også rebooter du den etter en liten stund. Fungerte når jeg havnet i akkurat samme situasjon med min s3

Fikk ikke boota inn i safemode. Start+Home+Volume ned, gir meg en startskjerm der jeg kan laste ned OS. Men den står bare i ODIN MODE, og får ikke tak i OS som jeg har lastet ned på PCen.

Any suggestions.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...