Gå til innhold

Nå åpnes HBO Nordic for alle

Anbefalte innlegg

Det der burde du oversende forbrukerombudet. En oppsigelse kan ikke ignoreres selv om tjenesten er gratis.
Har vurdert det ja, tenkte å avvente for å se om de virkelig gir blaffen i min krevde oppsigelse i slutten av februar. Jeg har i hvert fall mailrespons svart på hvit at jeg ønsker å si opp tjenesten, om det blir kluss med dette i februar blir det forbrukerombudet asap.

Det samme skjedde her også.. Det blir spennende å se hva som skjer etter 28 februar..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det forresten noen som har skjønt hvordan man "binder" maskiner til HBO kontoen? Står at du maks kan ha 5 maskiner bundet, men foreløpig har jeg ikke klart å binde en eneste maskin.

Får til å bruke alle maskinene mine uten å måtte binde noe...ikke at det er noe problem, men det virker bare litt rart.:-)

Har prøvd på 3 forskjellige maskiner, uten å ha sett noe til dette binde-greiene.

Lenke til kommentar

Abbonerer på netflix, Hbo har en holdning ovenfor kunder jeg ikke vil støtte. Betaler gjerne for innhold men da må det være tilgjengelig og av bra kvalitet.

Enn så lenge gir eztv.it et langt bedre kvalitetsmessig innhold enn hbo. De er på veg til å få huet opp av sanda i filmbransjen også men har langt igjen før de er på spotify nivå. Det sitter fremdeles allt for mange folk i ledende posisjoner og tviholder på et gammelt monopolistisk syn.

Lenke til kommentar

Abbonerer på netflix, Hbo har en holdning ovenfor kunder jeg ikke vil støtte. Betaler gjerne for innhold men da må det være tilgjengelig og av bra kvalitet.

Enn så lenge gir eztv.it et langt bedre kvalitetsmessig innhold enn hbo. De er på veg til å få huet opp av sanda i filmbransjen også men har langt igjen før de er på spotify nivå. Det sitter fremdeles allt for mange folk i ledende posisjoner og tviholder på et gammelt monopolistisk syn.

Amen!

Så dritlei hele den bransjen, jeg er villig til å betale. Men inntil det kommer en tjeneste som har stort nok utvalg, kjapp annkomst av nye titler, god kvalitet og platform uavhengig så er og blir det Netflix / piratbukta / NZB...

Har hatt premium abb hos spotify siden de kom ut, Netflix har jeg også hatt siden de startet i norge. Men er fare for at jeg sier opp netflix,rett og slett for det er for dårlig utvalg. Og når man først finner en serie man vil se så henger de 2-3 sesonger bak det som går på tv...

Endret av svennand
Lenke til kommentar

Vedrørende dårlig utvalg på netflix.

http://www.idg.se/2....lmer-pa-netflix

Denne åpner opp :0)

Men det er jo nettopp slikt som gjør ting så tulent. Netflix USA har jo ett helt annet utvalg en den magre netflixen til Norge brukerne.

Enden på visa er at man må gå "ulovlige" omveier for å få samme utvalg som andre land.

I 2013 skulle man tro at den digitale verden hadde avskaffet slik Landegrense/Sone politikk.

Noe som forøvrig har skjedd med tilnærmet alle unntatt underholdningsbransjen.

Lenke til kommentar

Hvis bare Netflix og HBO sørger for at kvaliteten, spesielt lyden blir like god som på stjålet innhold, betaler jeg mer enn gjerne. Trist å se storfilmer i stereo/pro-logic. Gidder ikke nedgradere til PS3 eller en annen ekstraboks jeg ikke har bruk for å få digital lyd, heller.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hallo! Hva er dette. Jeg har nå skaffet meg en hbonordic konto å regnet med at AirPlay funket, da jeg har app på ipad'en, men nei da. Er dette en feil eller er dette bare å kaste i søpla, nå forventer jeg at dette funker som det skal så kom igjen . Hbo sier dem er hbo å skal det liksom skal si meg noe , men dette funker ikke slik jeg forveneter av noe jeg må betale for.

Lenke til kommentar

HBO Nordic støtter ikke AirPlay. Selv sa jeg opp abonnementet da jeg enda var i gratisperioden (februar) men jeg har enda en aktiv bruker der og de fortsetter å belaste meg for månedsavgift. Har sagt ifra flere ganger, og for 2-3 uker siden skulle jeg få pengene tilbake, har enda ikke fått noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...