Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Audi Bass

Anbefalte innlegg

Hei har lyst å mekke bass til audi a6, foreløbig har den bare 2 høytallere foran, både høytallere og hovedenhet er standard.

Har tenkt å bare koble til en grei bass nå på begynnelsen og kanskje bytte høytallere foran etter hvert som jeg får penger.

tenkte da på dette oppsette

Pioneer sub - 1200w max og 400 rms

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=6375&katid=28&id=

og denne forsterkeren boss - 1500w monoblock med

1500 x 1 MAX @ 2 Ohms

700 x 1 RMS @ 4 Ohms

http://www.ebay.com/itm/NEW-BOSS-AR1500M-1500W-MONO-BLOCK-CAR-AUDIO-AMPLIFIER-AMP-1500-WATT-AR-1500M-/271074555920?pt=Car_Amplifiers&hash=item3f1d4d7810

Funker dette sammen ? og hvordan blir lyden ?

Skjønner jo selv at man får ikke allverdens lyd får 2200kr, men det er det jeg har og har ikke så lyst å investere så mye i det. Kan man få noe bedre for ikke mer enn 2200kr ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry, men den boss forsterkeren er ikke noe å ha, og den levere maks 300w, bare se på sikringstørrelsen.

Suben er heller ikke noe å rope hurra for, men ok til den prisen.

Men når det er sagt, så vil en ny spiller hjelpe deg mye med lyden, så jeg ville startet der ;)

Endret av cossiemk1
Lenke til kommentar

Kunne du anbefalt noe forsterker til 1000kr ?

Har egentlig ikke så lyst å bytte spiller, for at jeg vil helst at det skal se ganske originalt ut, + at det er sånn litt stor greia med cd og kassett spiller, så hvis jeg skal erstatte den, så koster det vel litt over det budsjette jeg har akkurat nå ihvertfall. Men er det virkelig verdt når jeg ikke skal invistere så fryktelig mye i anlegget ? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...