DontTouchMyPhone Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Hei! Jeg har lastet ned det gode gamle Super Mario Bros-spillet som var til NES, men hvordan lagrer man spillet undervegs? Når man dauer ender man jo opp på verden 1-1 igjen... 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Haha! Sånn var jo alle spillene til den generasjonen; mister du livene dine går du tilbake til begynnelsen. Velkommen til retro-gaming, sier jeg bare. 1 Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Haha! Epic thread is epic! Lenke til kommentar
almazy Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Har du lastet ned til emulator (f.eks. virtual console til 3ds som jeg har) kan man opprette savestates i menyen. Husker ikke om du får opp denne menyen ved å trykke på pluss, minus, start eller select, men en av dem virker til ditt formål. Prøver du å save på en NES må jeg som posterne over her skuffe deg med at svært få spill i 8-bit og 16-bit æraen hadde batteribackup til å lagre spillprogresjon. Samtlige spill på denne tiden kunne brukt Dark Souls´ slagord: Prepare to die. Endret 28. januar 2013 av almazy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå