TMfrantic Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Fan hadde jeg visst dette, hadde jeg vært på auksjonen! Jeg hadde bydd 1 krone og vunnet hele studioet, og så lansert en kickstarter kampanje for neste prosjekt. Jaja, det får bli neste gang Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Alt etter har aldri vært så sint i mit liv....seriøst? Det samme tenkte jeg. Ligger det muligens noe annet enn en frustrerende spillsekvens bak slik adferd? Jeg er ihvertfall glad Relic og Volition lever videre. Endret 26. januar 2013 av ancient_scars Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Har ikke gått så bra for spillene som har hammere på størrelse med en brontosaurus. Får som fortjent pga det om man spør meg. Darksiders Kingdoms of Amalur Reckoning Endret 26. januar 2013 av radiohodet 2 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Tja fins nok av spill som har overdreven våpen størrelse, Final Fantasy f.eks. Amalur solgte bra for å være en ny IP, det er helt andre grunner til at de går konkurs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå