Gå til innhold

Billigst bærbar, HVOR?

Duqe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fant en Medion på SIBA (vet ikke om du har det tigjengelig)

Den koster 6999 og det er en solid maskin til de pengene altså.

1,7 GHz Celeron, 256MB RAM og 20Giga harddisk 14" TFT skjerm, nettverkskort og modem, Firewire, USB og med XP Home installert.

Ikke verst :)

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om de som anbefaler Medion har brukt ei slik maskin i praksis? Jeg skal ikke si at alle Medion maskiner er møkk, men den maskina som selges for 6999kr rundt omkring (antar at de kun har en model til den prisen). Er så utrolig dårlig når det kommer til ytre løsninger. Da spesielt pekebrett og museknappene. Dårligste bærbare maskina jeg noen gang har brukt sånn sett. Toshibaen som også selges for 6999kr hos de store kjedene for tiden er i allefall noen hakk bedre selv om den ikke er god.

Lenke til kommentar

Siba butikk har vi her i Stavanger, jeg vet ikke om de har samme tilbud på internet eller om de har i det hele tatt mange butikker rundt iNorge.

Jeg bruker denne Medion maskinen. Den er jo ikke verdens beste men den var i allefall billigst i Norge da jeg kjøpte for 4-5 måneder siden.

Bruker ikke mousepad på den så veldig mye, kobler til en ordiær mus, det e så mye bedre uansett hvor mange 10tusen du måtte ha betalt for din bærbar. Har ikke fått noen problemer med den, ennå :)

Og dessuten har den jo garanti. Og jeg skal nok bytte den i en annen når den er 1 år gammel. DERFOR og på grunn av at jeg vet jeg ikke trenger en raskere maskin til det jeg gjør, kjøper jeg nytt & billigst. :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...