Delvis Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Er det noe helt nytt? så det nettopp nå Kan vinne 630 millioner Ser ut som samme som Eurolotto med regler og alt sånn. Er det samme, eller er det et annet som bare ser likt ut? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Ser ut til å være noe nytt ja http://no.wikipedia.org/wiki/Eurojackpot Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Bare et nytt spill hvor det er enda større premier, og enda mer umulig å vinne. Jeg er dum nok til å bruke litt penger på Lotto, men denne nykommeren blir bare for dumt Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Jeg var dum nok til å slenge inn 200 kroner på det. Blir med denne ene gangen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Som om ikke Vikinglotto-jackpoten var uhyrlig nok. Lenke til kommentar
stue Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 (endret) Premiene her er da ikke så voldsomt store? De er i utgangspunktet 10 millioner euro ()..det er bare hvis ingen vinner førstepremien at den i teorien kan nå 630 millioner kroner etter laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid. F.eks nå har det gått 12 uker uten at noen har vunnet førstepremien. Nå er førstepremien på "bare" cirka 180 millioner kroner. Denne premien SKAL utbetales, så neste fredag er vi tilbake på stusselige 10 millioner euro i førstepremie...( altså langt under vikinglotto-størrelse). Den reklamen med 630 millioner er meget villedene synes jeg, må jo gå år og dag uten at noen vinner førstepremien før noe slikt i teorien skal skje. Endret 25. januar 2013 av stue Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Om du mener reklamen er villedende så er det lurt å klage den inn til forbrukerombudet.no Lenke til kommentar
stue Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Jeg synes den reklamen er veldig på kanten, men det virker som norsk tipping får lov til å styre på som de selv ønsker uten konsekvenser dessverre Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Noen som har regnet på tilbakebetalingen i Eurojackpot kontra Eurolotto, vikinglotto, lotto osv? Er det også slik at gevinsten er skattefri (foruten formueskatt), og gjelder det på spill som ikke går gjennom norsk tipping slik som eurolotto? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå