KeyanZa Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Hei Noen som har noen tips å komme med om et godt rollespill, kan godt være offline gameplay. Spiller på laptop så kan ikke være Diablo 3 for ¨å si det sann. Vil at spillet skal helst inneholde. Stort gameplay. Du kan velge den en class Bygge/lage din egen char Gå opp i lvls Utforske store kart. Spillet bør være av (nyere dato) spill som jeg har spilt å likte: Wow, pc The Elder Scrolls V: Skyrim. ps3 Heroes spilla. pc fallout 3 new vegas ps3 ice wind dale pc, ( gammelt spill) Diablo2. pc dem spilla jeg kom på i farta Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 http://www.gamer.no/artikler/120933/de-fem-beste-rollespillene-akkurat-na/ Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 25. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2013 takk, noen som har spilt Dragon's Dogma på ps3? virker ut som er bra spill Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Gothic 1 - 4 . 1ern kom i 2001 dog. Mens 4'eren kom i 2011. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Path of Exile kom i i open beta i går. Det er i samme stil som Diablo, men helt gratis. Jeg synes det er langt bedre enn selv Diablo 2, og det sier jo sitt. Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Slenger meg på her jeg også, er ganske på jakt etter et selv også. Du kan jo for øvrig prøve Dark Souls, enten på PC eller Konsoll, men du MÅ ha kontroll til pc versjonen da, uspillbart uten. Lenke til kommentar
toph1980_ Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Deus Ex: Human Revolution er en av de beste action RPG-spillene på markedet og i skrivende stund mulig å få kjøpt på Steam for bare 2.99€ Selv kjøpte jeg både det og DmC Devil May Cry i går. Lenke til kommentar
Soris81 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Hei. Origin selger følgende spill for under 50 lappen: Dragon Age™ II (dette spillet likte jeg ikke selv) Dragon Age™: Origins Kingdoms of Amalur: Reckoning™ Mass Effect™ Mass Effect™ 2 De har også flere rpg spill til samme pris, men det er spill jeg ikke har prøvd selv. Ellers så har gamersgate tilbud på neverwinter nights 2 complete bundle på tilbud... Lenke til kommentar
Aryvandaar Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Baldur's Gate 2, Jade Empire, Neverwinter Nights:Shadows of Undrentide / Hordes of the Underdark, Neverwinter Nights 2 / Mask of the Betrayer. Hvis PC'en din kan kjøre det så vil jeg også anbefale The Witcher 2: Assassins of Kings. Endret 28. januar 2013 av Kleisthenes Lenke til kommentar
Holtmo Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Da vil du sikkert like Rogue Legacy Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Wow, snakker om nekrobump. Tror han har funnet et spill nå. Lenke til kommentar
Danda Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Denne er enkel da det ikke finns noen bedre spill i rpg sjangeren enn bg1 og 2 mange timer med underholding! Baldurs Gate 1 orginal, du finner den på gog.com til en billig penge sammen med Baldurs gate 2 old school gaming så ikke den "nyere dato" Men helt seriøst har du ikke spilt bg1 og 2 så har du gått glipp av noe Endret 6. september 2013 av Danda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå