Gå til innhold

Skal skrive min egen jobbattest


Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg jobbet på en Interoptik-butikk i tre og et halvt år. Da jeg var ferdig anbefalte sjefen meg å skrive min egen jobbattest (standardattesten hans er kun "Denne personen jobbet her fra da til da").

Dette glemte jeg selvfølgelig, men nå kunne det vært greit å ha denne attesten.

Jeg aner ikke hvordan man skriver attest, men ved å sammenligne andre attester har jeg foreløpig kommet fram til dette:

Attest

Sindre ---------, født --.--.--, har vært ansatt her som ekstrahjelp i perioden mars 2008 til og med juli 2011.

I tiden hos oss har Sindre tatt imot kunder og hjulpet disse med bl.a. å finne passende brilleinnfatninger, klokker og kikkerter, samt tilpasning og små reparasjoner av både briller og klokker. Han har også hatt ansvar for å vaske og låse butikken på enden av dagen.

Sindre har vist stor innsatsvilje og har gjort en svært god jobb, og vi gir ham våre anbefalinger og lykke til videre.

 

Nå lurer jeg på... Er det noe jeg virkelig bør ha med? Hva ser andre arbeidsgivere etter på en attest?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Få med hvordan du har håndtert kunder (kundebehandling)

 

Og få med hvordan du har fungert som team-medlem (sosial kompetanse)

 

:)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...