TheSnidr Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Heisann! Jeg jobbet på en Interoptik-butikk i tre og et halvt år. Da jeg var ferdig anbefalte sjefen meg å skrive min egen jobbattest (standardattesten hans er kun "Denne personen jobbet her fra da til da"). Dette glemte jeg selvfølgelig, men nå kunne det vært greit å ha denne attesten. Jeg aner ikke hvordan man skriver attest, men ved å sammenligne andre attester har jeg foreløpig kommet fram til dette: Attest Sindre ---------, født --.--.--, har vært ansatt her som ekstrahjelp i perioden mars 2008 til og med juli 2011. I tiden hos oss har Sindre tatt imot kunder og hjulpet disse med bl.a. å finne passende brilleinnfatninger, klokker og kikkerter, samt tilpasning og små reparasjoner av både briller og klokker. Han har også hatt ansvar for å vaske og låse butikken på enden av dagen. Sindre har vist stor innsatsvilje og har gjort en svært god jobb, og vi gir ham våre anbefalinger og lykke til videre. Nå lurer jeg på... Er det noe jeg virkelig bør ha med? Hva ser andre arbeidsgivere etter på en attest? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 (endret) Få med hvordan du har håndtert kunder (kundebehandling) Og få med hvordan du har fungert som team-medlem (sosial kompetanse) Endret 25. januar 2013 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Få med hvordan du har håndtert kunder (kundebehandling) Og få med hvordan du har fungert som team-medlem (sosial kompetanse) Enig. Ellers ser det veldig bra ut! Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå