dbass Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Hei, Har nylig kjøpt en Corsa B 1.6 med C16XE motor, og det er montert senkesett på bilen. For det ene, så står ikke senkesett i vognkortet. Dette er min minste bekymring. For det andre, så er bilen ubehagelig å kjøre. Den kjennes ut som om den henger i gummistrikker, og er myk helt til et visst punkt. Den største bekymringen min er at den kan være så lav at ting butter og krasjer inn til hverandre. Noen som har noen forslag til hvor jeg kan skaffe nye fjærer med original høyde? Jeg vurderer også Sachs Advantage dempere da jeg hadde disse + standard fjærer på min forrige Astra F, og dette var meget behagelig og lå godt på veien, både i lav og høy fart. Takker for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Jeg måtte bytte fjærene bak på min Astra G pga brudd. Kjøpte de på Mekonomen, kostet under 500 pr stk., dette var "original"-fjærer. Lenke til kommentar
dbass Skrevet 25. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2013 Jeg måtte bytte fjærene bak på min Astra G pga brudd. Kjøpte de på Mekonomen, kostet under 500 pr stk., dette var "original"-fjærer. Takker for svar, mulig er der jeg finner det jeg vil ha. Fant en side som tilbød fjærer for 3000,- per sett. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Sjekk Mekonomen, Bilxtra og opel-deler.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå