Gå til innhold

E fra Tromsø og ønske og starte et band:)

Zelize

Anbefalte innlegg

Hei, æ har nylig skrevet til byrunden i avisa Tromsø angåene band, men æ fikk dessverre ikke nokka svar, så æ prøve mæ no her. Her e det æ skreiv til byrunden:

"Hei, jeg er ei jente på 15 år som ønsker og starte et band. Jeg spiller gitar og jeg ønsker og komme i kontakt med

en trommis, en bassist, en vokalist og eventuelt en til gitarist. Hvis du kan både synge og spille gitar eller bass samtidig hadde det vært flott!

Jeg spiller i hovedsak heavy metal (Thrash!), men jeg er også åpen for andre sjangere.

Jeg foretrekker egentlig å spille rytmegitar, men kan spille soloer og sånt og!

Send en melding eller ring dette nummeret om du er interessert: (fjerna nummeret)

Ønsker kun kontakt av personer under 20 år, som kan spille og som er seriøse.

Cecilie Kristensen. "

Hvis du bor i Tromsø, e under 20 og kanskje interessert i å starte et band, send mæ gjerne en PM :)

Endret av Zelize
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei, æ har nylig skrevet til byrunden i avisa Tromsø angåene band, men æ fikk dessverre ikke nokka svar, så æ prøve mæ no her. Her e det æ skreiv til byrunden:

"Hei, jeg er ei jente på 15 år som ønsker og starte et band. Jeg spiller gitar og jeg ønsker og komme i kontakt med

en trommis, en bassist, en vokalist og eventuelt en til gitarist. Hvis du kan både synge og spille gitar eller bass samtidig hadde det vært flott!

Jeg spiller i hovedsak heavy metal (Thrash!), men jeg er også åpen for andre sjangere.

Jeg foretrekker egentlig å spille rytmegitar, men kan spille soloer og sånt og!

Send en melding eller ring dette nummeret om du er interessert: (fjerna nummeret)

Ønsker kun kontakt av personer under 20 år, som kan spille og som er seriøse.

Cecilie Kristensen. "

Hvis du bor i Tromsø, e under 20 og kanskje interessert i å starte et band, send mæ gjerne en PM :)

Heia. Æ hete Kaya Marie Hunstad, å æ har åsså hatt lyst til å starte ett band veldig lenge. Har aldri funnet de rette folkan. Men du høres ganske seriøs ut. Æ e åsså 15 år. Spille piano å syng. Æ e interresert i heavy metall. Høre for det meste på bullet for my valentine, system of a down osv.Add mæ på facebook. :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...