Zelize Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 (endret) Hei, æ har nylig skrevet til byrunden i avisa Tromsø angåene band, men æ fikk dessverre ikke nokka svar, så æ prøve mæ no her. Her e det æ skreiv til byrunden: "Hei, jeg er ei jente på 15 år som ønsker og starte et band. Jeg spiller gitar og jeg ønsker og komme i kontakt med en trommis, en bassist, en vokalist og eventuelt en til gitarist. Hvis du kan både synge og spille gitar eller bass samtidig hadde det vært flott! Jeg spiller i hovedsak heavy metal (Thrash!), men jeg er også åpen for andre sjangere. Jeg foretrekker egentlig å spille rytmegitar, men kan spille soloer og sånt og! Send en melding eller ring dette nummeret om du er interessert: (fjerna nummeret) Ønsker kun kontakt av personer under 20 år, som kan spille og som er seriøse. Cecilie Kristensen. " Hvis du bor i Tromsø, e under 20 og kanskje interessert i å starte et band, send mæ gjerne en PM Endret 25. januar 2013 av Zelize Lenke til kommentar
Kaya97love Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Hei, æ har nylig skrevet til byrunden i avisa Tromsø angåene band, men æ fikk dessverre ikke nokka svar, så æ prøve mæ no her. Her e det æ skreiv til byrunden: "Hei, jeg er ei jente på 15 år som ønsker og starte et band. Jeg spiller gitar og jeg ønsker og komme i kontakt med en trommis, en bassist, en vokalist og eventuelt en til gitarist. Hvis du kan både synge og spille gitar eller bass samtidig hadde det vært flott! Jeg spiller i hovedsak heavy metal (Thrash!), men jeg er også åpen for andre sjangere. Jeg foretrekker egentlig å spille rytmegitar, men kan spille soloer og sånt og! Send en melding eller ring dette nummeret om du er interessert: (fjerna nummeret) Ønsker kun kontakt av personer under 20 år, som kan spille og som er seriøse. Cecilie Kristensen. " Hvis du bor i Tromsø, e under 20 og kanskje interessert i å starte et band, send mæ gjerne en PM Heia. Æ hete Kaya Marie Hunstad, å æ har åsså hatt lyst til å starte ett band veldig lenge. Har aldri funnet de rette folkan. Men du høres ganske seriøs ut. Æ e åsså 15 år. Spille piano å syng. Æ e interresert i heavy metall. Høre for det meste på bullet for my valentine, system of a down osv.Add mæ på facebook. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå