Gå til innhold

ps3 lagringskapasitet, 300 gb nødvendig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Installasjon av spill slik at loading går raskere er vel det meste plassen forsvinner til.

Du trenger ikke 300gb, men 12gb kan fort bli litt i minste laget tenker jeg. Et normalt stort spill + 2-3 DLCer så er du plutselig godt på vei

EDIT: Med tanke på at 12gb koster 1799,- og 500gb koster 1990,- så er det vel ikke noe å tenke på?

Endret av RunRookieRun
Lenke til kommentar

Installering på harddisken har blitt meir regelen enn unntaket på nye PS3 spel.

Så med installasjon av spelet, eit par patcher, og liknande så spiser det fort opp lagringsplass.

Akkurat savegames tar vanligvis lite lagringsplass.

Så dersom du berre skal spele 3-4 spel så vil 12 GB være omtrent akkurat det du trenger. Men då mister du også fleksibiliteten til å gjere så mykje meir. Dersom du skal spele nokre andre spel i tillegg så må du nok avinstallere eit anna spel fyrst.

Lenke til kommentar

Det er ikke mulig å bruke en ekstern harddisk i tilleg vel?

Jeg har prøvd det, men syntes det ble altfor mye styr å laste ned spillet på pc legge det inn, passe på at alle filene er mindre enn 4gb osv osv... Pluss at jeg opplevde ofte at når det kom en update så kunne hele spillet gå i dass og kreve at jeg gjør alt på nytt.

Dette er dog en stund siden, så kan hende det ha kommet enklere måter å drifte det på, samt enklere måte å formatere HDD'er til FAT32..

Avhenger vel egentlig bare av hvor flink du er med PC og formaterings-verktøy.

Litt andre meninger: http://www.gamespot.com/forums/topic/29297174/is-12-gb-enough

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...