- Cre8or - Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Hei. Har et veldig merkelig problem jeg ikke har opplevd før. I de siste dagene, når jeg spiller, kobler mus og tastatur seg ut. Noen ganger tar det noen få sekunder, så virker det igjen. Mens andre ganger kutter det helt ut og må restarte pc'n. Når det skjer, kommer lyden av at det blir koblet inn og ut usb-kontakter. Altså akkurat samme lyd som om jeg hadde koblet til mus, tastatur, harddisk etc.. Har ikke nylig installert drivere, programmer eller spill, så det er utelukket. I hendelsesloggen finner jeg ingenting. Kun feil pga tvungen restart. Det skjer kun i spill som bla.a fc3, bf3 og hitman. Det jeg mistenker selv, er at det kan være psu. Er ikke sikker, men syns det virker mest logisk. Takker for hjelp! Lenke til kommentar
fenele Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 G400? Prøv på en annen maskin å se om det skjer der også, hvis det skjer er det bare å RMA musa. Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 25. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2013 Glemte å skrive det, men har testa annet mus/tastatur samt prøvd alle usb inngangene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå