Gå til innhold

Astro A40 7.1 Setup i spill


Tangier

Anbefalte innlegg

Har akkurat kjøpt meg Astro A40 med MixAmp.

 

Men jeg er lydnoob og aner ikke hvordan det egentlig skal høres ut når den simulerte 7.1 surrounden er aktivert, ja jeg vet at det er en knapp på mixampen som skrur av og på dolby. Og jeg har lest at det skal være bare plugnplay.

 

Men jeg kan ikke si jeg merker så stor forskjell i spill når jeg skrur den av og på.. :/

 

Trenger derfor litt hjelp til å sette dette opp på riktig måte i diverse spill.

 

Spill det er snakk om er CS GO, Battlefield BC2 (skal kjøpe BF3 og, så gjerne info om dette og), Arma 2 DayZ, Alan Wake, Skyrim, Left4Dead2, Warhammer Space Marine, Hitman Absolution.

 

Jeg merket stor forskjell fra disse hodetelefonene og mine gamle Koss UB45, men vet ikke om surrounden er på eller ikke.

 

Edit:

Fant denne siden hvor jeg lastet ned en 7.1 wav fil. Hører greit at FL FR og Center er der de skal, den fjerde, som jeg antar er suben hører jeg lavt, mens BL FR SL og SR høres nesten ut til å komme fra samme stedet som FL og FR gjør. Jeg merker ganske stor forskjell når jeg skrur av og på dolby på disse så jeg antar at det fungerer.

 

Hadde kanskje håpet på noe som lignet mer på et vanlig surroundanlegg, men jeg antar at det kanskje er for mye å forlange fra et par hodetelefoner :)

http://www.jensign.com/bdp95/7dot1voiced/index.html

Endret av Tangier
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...