lassevk Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Jeg holder på å skrive et lite program som skal produsere animert tekst for video, samme type animert tekst man ser på en del amerikanske kriminal-serier og lignende, der teksten ser ut som den blir skrevet ut på skjermen av en gammel teletext-terminal eller lignende. Jeg har lagt ut et veldig tidlig og enkelt eksempel på websiden min: http://www.vkarlsen.no/Articles/Newproject...textgenera.html (les listen over problemer før du klager på kvaliteten på teksten og layouten ) Kom med ideer og synspunkter. Lenke til kommentar
thaoluan Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Hvorfor ikke bruk mange gode effekt fra Powerpoint 2000 ? Lykke til Lenke til kommentar
lassevk Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 Sikkert mulig det, men jeg vil ha mulighet for litt mer enn bare tekst som kommer. Jeg vil også ha mulighet for en markør, som gjerne blinker, slik at det ser ut som en eldre teletekst-skjerm. Dette tror jeg ikke blir veldig lett med PowerPoint, men hvis noen vet om et program som gjør det jeg holder på med allerede så si ifra, jeg gidder ikke lage programmet hvis jeg kan laste ned et som gjør samme nytten Lenke til kommentar
Cobe Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Kan man sette en timer på hvor fort lysbildene skal endre seg i Powerpoint? Kan man lage dette til en film? -Christoffer- Lenke til kommentar
adonis Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Såvidt jeg vet kan en kun eksportere bildesekvenser ut fra PowerPoint (altså ikke .avi-filer e.l.). Det betyr at dette med timing kan være litt problematisk. Om du legger inn animasjoner og lyder i PowerPoint vil altså disse ikke bli eksportert slik en ønsker. /Øystein :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå