Bjørn J Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Hei, et litt rart problem: Jeg fikk nytt mikro-SIM til ny telefon. Så stappet jeg det kortet i et adapter, og puttet det inn i den gamle telefonen - en HTC Legend. Den finner kortet, og jeg får tastet koden. Men den rapporterer null dekning, altså ingen forbindelse med Telenor. Noen som har en idé hva problemet er? Bjørn Lenke til kommentar
Bjørn J Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 Jepp, det fungerer fint i den nye telefonen (Xperia V) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Er det snakk om et nytt abonnement eller kun et nytt SIM-kort? Er den gamle telefonen låst? Fungerer den fint med andre SIM-kort? Jeg måtte starte min telefon på nytt etter å ha byttet SIM-kort, du bør gjøre det samme hvis du ikke har gjort det allerede. Eventuelt kan du oppsøke en butikk hvor de selger Telenor-abonnement og spørre om de kan lage et nytt microSIM-kort, bare for å fjerne all tvil om at det er kortet som er årsaken til problemet. Lenke til kommentar
Bjørn J Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 Hmm, jeg prøvde det i en gammel Nokia N86 - der virket det som det skulle. Lenke til kommentar
Bjørn J Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 Nå virker det også i HTC'en, jeg måtte restarte telefonen, som du sa. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Godt å høre det ordnet seg! PS: Trykk på «Løst»-knappen på toppen av tråden for å markere den som løst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå