MTlele Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Noen som er interesserte i å lage YouTube kanal med meg? pm meg så tar vi en prat må ha litt YouTube erfaring Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Ser du har laget flerne av de samme trådene nå, du kan jo eventuelt "bumpe" de. Prøv deg på litt mer "gamer relaterte" forum, kan være vanskelig å finne folk på dette forumet, snakk med folk du møter online 1 Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Hadde ihvertfall vært smart å fortelle litt om hva slags youtube-kanal du ønsker å lage. 3 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Hadde ihvertfall vært smart å fortelle litt om hva slags youtube-kanal du ønsker å lage. Det går nok i noe CS greier, om du leser litt av det andre han har lagt ut Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 kunne sikkert blitt med jeg ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå