morgan_kane Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) HEY, Jeg er på utkikk etter ny telefon, kjøpte meg nesten htc one x på elkjøp men der hadde de tydeligvis lyst å svindle meg så jeg gikk derifra. Så, hva er det egentlig jeg bør se etter i en telefon? Den må være god til musikk, god batteritid, takle spill og diverse helt greit og ha et brukbart kamera. Budsjettet er 1500-3000, med en maksgrense på 3500 om jeg virkelig liker telefonen. Jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilken telefon jeg skal kjøpe. Har ikke lyst å bruke for mye penger, og kinatelefoner er uaktuelt grunnet dårlige erfaringer med huawei u8800. Android 4 er vell også noen jeg må ha som krav? Endret 24. januar 2013 av morgan_kane Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Android Jelly Bean skal være rett rundt hjørnet til Samsung Galaxy 2 om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Sjekk dette søket på Prisjakt.no for mobiler mellom 1500-3500kr, basert på popularitet. Jeg ville sett nærmere på: Samsung Galaxy S2 ("gammel, men god", blir fortsatt oppdatert, kommer i en forbedret Plus-versjon) Sony Xperia Go (kjekk størrelse, vanntett) LG Optimus 4X HD (blandede meninger om denne siden LG har vært dårlig på oppdateringer, men mye for pengene) HTC One X (dekker alle dine behov, har denne selv og er meget fornøyd) Sony Xperia Acro S (vanntett) HTC One S (lillebroren til X) Sjekk tester på f.eks. Amobil og Mobili og DinSide. Og de andre trådene i denne kategorien, samt 'Smartmobiler'. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 25. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2013 (endret) Har tenkt litt på dette med mobil, har ikke lyst på samsung fordi det e så sinnsykt mange som har det i min omkrets, blir litt kjedelig da synes jeg. acro S kjøpte jeg nesten men synes den ble litt klumpete? LG er jeg usikker på, holdt på å kjøpe den også, men føler den blir for dyr, iforhold til ryktet deres. Hadde veldig lyst å kjøpe HTC one x, men lurer på om det kanskje er like greit å kjøpe One S? Hva er det som er hovedforskjellene? man trenger vell ikke 4kjerners prosessor forløpig? One S virker også veldig mye mindre. Har dere noen erfaringer med batteritiden på disse? Endret 25. januar 2013 av morgan_kane Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 LG Nexus 4 havner vel innenfor budsjettet her i løpet av få uker tenker jeg. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) LG er jeg usikker på, holdt på å kjøpe den også, men føler den blir for dyr, iforhold til ryktet deres. 2345kr på Elkjøp.no i dag. Endret 27. januar 2013 av Pey'J Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2013 [/size] 2345kr på Elkjøp.no i dag. Takk skal du ha, Dette var en hyggelig pris så det ble kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå