theobvious Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 vel nå har jeg 12 gb siden jeg har ett par 4 gb gammelt kit og jeg brukt 9 gb mens jeg gamet to spill på engang og da lasta jeg ikke ned noe og så ikke nettet............ jeg beklager for lista hadde en bedre men har tatt vekk en og en del fra lista også sletta jeg den:P så beklager Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Ok, multitasking av spill. Bravo.... Jeg ville ikke kjøpt 2 seperate RAM sett. Kjøp et fult sett på 16. Og så ser jeg en 500GB HDD og en 3TB HDD. What gives? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Ser Ok ut, men: 1: Ville heller ha kjøpt 2x8GB 2: 7950 Er mye mere bang/buck 3: H40 er bortkastet 4: PSU kan "kun" anbefale Corsair, Nzxt, Seasonic og XFX Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 ja med engang jeg kjøpte 8 gig kom sånn 16 gig på tilbud og det er for sent nå og hva er bang/buck?XD hva mener du jeg burde ta på vannkjøling da? og 4. pongt kjønner jeg ikke noe på srry er nybegynner Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 ..Og må man bruke 500 på addon wlan? Kommer ikke dette på noen kjekke HK, eller er det hipp-som-happ mtp pris? Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 det var nok heller at jeg hadde det kortet fra før av og da jeg kjøpte det passa ikke de vanelige nettverks kortene og det er bra nok Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Lukket vannkjøling yter dårlig, kjøp NH-D14 eller 212-Evo Bang/Buck = Ytelse/pris PSU = Strømforsyning Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Huh? Skjønte ikke. Men samma det, skal ikke bry meg om trådløst nettverkskort, annet at jeg ikke bruker det på en desktop. Kabel FTW, og LAN integrert i HK er plenty. Enig at H40 er bortkasta penger. Og bang for the buck betyr at man får mer for pengene ^^ Jeg ville revudert noen av valgene dine, og lagt mer enn 2K i skjermkort. Lukket vannkjøling yter dårlig, kjøp NH-D14 eller 212-Evo Min H100i i push'n'pull yter IKKE dårlig, og knuser en NH-D14. Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 som jeg sa vill jeg ha en stillegående pc og har du noen bedre idee for strømforsyning da? og jeg må ha minst så mye tror jeg for jeg skal oc en god del Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Min H100i i push'n'pull yter IKKE dårlig, og knuser en NH-D14. Vel, da må jeg gratulere deg, du har fått en H100i som er mye bedre enn alle andre jeg har sett/lest/hørt om 1 Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 h100i er på vurdering men da begynner budskjettet og komme opp en god del og hvist jeg skal ha mere en 2k på skjermkortet så må jeg trekke fra på noe annet Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 som jeg sa vill jeg ha en stillegående pc og har du noen bedre idee for strømforsyning da? og jeg må ha minst så mye tror jeg for jeg skal oc en god del TX/HX/AX 750 Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=773377 hva med denne da? og de første bokstavene kjønte jeg meg ikke helt Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 http://www.komplett....aspx?sku=773377 hva med denne da? og de første bokstavene kjønte jeg meg ikke helt Jepp, den er fin den, de første bokstavene forteller hvilken serie det er Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Har selv en Cooler Master Silent Pro 1000, og det er ikke noe galt med CM PSU. Men den du har satt opp er ikke modular, og da blir det fort ekstra rot i kabinettet som kan gi dårligere luftflyt. Vurder en modular PSU. Ang CPU-kjøler: H40 har ikke så god kjøleeffekt, og dermed vil viften her også trinne seg opp og skape støy ved belastning. Dermed burde du kanskje ha en kraftigere lukket kjøler, alternativt kjøpe en grei luftkjøler og bytte ut etter hvert. Ikke kjøp "litt dårligere" nå, bare for å få alt på samme tid. Du kan jo kjøpe noe om en mnd. eller to .. Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 ahh lærer mye nytt idag ja men tror nok skjermkortet blir hvor det er og kanskje det blir en h60 da for fetteren min har h40 og den er ikke så vært den har vært nedi 12 grader og aldri vært mere enn 39 med oc så det blir h60 eller h100imen noe annet da kabinettet? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 12 grader? hahaha.... En ting kan jeg si deg, og det er at du ikke kommer lavere enn ambient med en slik kjøler. Sitter dere i garasjen eller? Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 okey denne pcn blir nok ferdig bygget i mai for jeg har bursdag i februar slutten og jeg tjener 100 kroner i uke og til bursdag får jeg nok 3000 og jeg driver og søker på jobb nei men det var bare 18 grader i rommet (var der selv) Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) Nei, han har hengt den utenfor vinduet (om vinteren ) Det du sier er forøvrig umulig Endret 24. januar 2013 av MariusJS 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå