DeathRaz0r Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 God dag! Er det noen som har anbefalinger til gode DJ hodetelefoner? Er villig til å betale en makspris på 2000kr. Har søkt en del på nettet men anbefalingene som ble funnet virker ikke så veldig aktuelt lenger i 2013. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Du skal ikke se bort i fra at gamle anbefalinger fremdeles holder mål. Ta en titt på Sennheiser HD25 II, standardvalget for DJer som ikke trenger noe stort og flashy. Lenke til kommentar
DeathRaz0r Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 Hehe du har nok rett i det! Jeg er litt usikker på hvordan det headsettet kommer til å sitte rundt hodet/ørene mine, men skal ta en nærmere titt på det i en butikk. Hva med Sony MDR-V700? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) Sony har mange gode hodetelefoner, MDR-V700 er ikke en av de. HD25 sitter som støpt på hodet, isolerer veldig bra, tåler "alt", vri venstre klokke så du kan ha de på ett øre og de fåes i en HD25-C II-utgave med "snurret" kabel slik at du kan bevege deg rundt uten å plutselig dra ned hele miksepulten. Jeg er ingen DJ, men ser for meg at det er viktige egenskaper for den typen bruk. Det negative med de er at de klemmer ganske hardt på ørene, noe som kan være ubehagelig for enkelte. Du bør altså prøve de før du kjøper. Endret 24. januar 2013 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
DeathRaz0r Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 I see I see! Skal vurdere den sterkt! Står øverst på lista akkuratt nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå