Gå til innhold

Prosjekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En bedre idè ville vært å dekke hele bunnen av kabinettet med speil. Speilet kan heves ca. 1 cm over gulvet i kabbisen, og alle kabler kan gjemmes under speilet. Ryddig og greit.

PS: Ja, det går også an å gjøre det som du vil. Det vil på en måte fungere som en reflektor, men hvis du kan forme det slik at det hjørnet blir avrundet, fungerer det bedre.

Lykke til :woot:

Lenke til kommentar
En bedre idè ville vært å dekke hele bunnen av kabinettet med speil. Speilet kan heves ca. 1 cm over gulvet i kabbisen, og alle kabler kan gjemmes under speilet. Ryddig og greit.  

PS: Ja, det går også an å gjøre det som du vil. Det vil på en måte fungere som en reflektor, men hvis du kan forme det slik at det hjørnet blir avrundet, fungerer det bedre.

Lykke til :woot:

-----------------------------

Ok! Jeg har et 20cm blått neon og 30cm rødt neon.. Også har jeg kjøpt 1m med rød samlekabel.. Så jeg slipper og gjemme dem :yes:

Men jeg tenkte på det.. For at vis det blir en 90grader der så blir det speilet som ligger mot døren reflektere til siden.. Og det skal liksom _OPP_! :D hehe.. Hadde kanskje gått med "Aluminiumsfolie".. Men blir jo mer ordentlig med speil da.. ? :-?

Lenke til kommentar
Kutt ut en passe bit av en brusflaske (0.5l) eventuelt flere, og brett alu.folien rundt denne. Da vil du få en ganske gjevn og fin overflate. Om du bare tar deg tid til å gjøre det nøye nok.  8)

En brusflaske vil vel ikke gå, da den er full av bulker og utbulinger. Mye bedre hvis du får tak i en takrenne eller et annet rør, og deler den i en kvart.

Lenke til kommentar

Nå har jeg kuttet til og ordnet med brusflasker.. Jeg brukte 2 x 0,5l Fanta Lemon. :D Jeg kuttet dem der de var rett, ikke bulkete og delte dem sånn at de ble litt mindre enn en halvsirkel.. Nå står limet og tørker å håper på et bra resultat :roll: .. Skal legge ut bilder av det når det blir ferdig å i bruk :wink:

Lenke til kommentar
Kutt ut en passe bit av en brusflaske (0.5l) eventuelt flere, og brett alu.folien rundt denne. Da vil du få en ganske gjevn og fin overflate. Om du bare tar deg tid til å gjøre det nøye nok. 8)

En brusflaske vil vel ikke gå, da den er full av bulker og utbulinger. Mye bedre hvis du får tak i en takrenne eller et annet rør, og deler den i en kvart.

Han kan vell bruke ei eller flere Sprite brus-flasker, så kutte dem opp der de er "uten bulker og utbulinger". Husk verden er ikkje bare Cola-flasker.

Lenke til kommentar
Kutt ut en passe bit av en brusflaske (0.5l) eventuelt flere, og brett alu.folien rundt denne. Da vil du få en ganske gjevn og fin overflate. Om du bare tar deg tid til å gjøre det nøye nok. 8)

Han kan vell bruke ei eller flere Sprite brus-flasker, så kutte dem opp der de er "uten bulker og utbulinger". Husk verden er ikkje bare Cola-flasker.

Hehe.. så sant så sant :) Fanta Lemon flaska gikk supert.. (Tror jeg) :yes:

Lenke til kommentar

Sorry. Visste ikke at det var noe annet "der ute" :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...