MilKman' Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Hei! For en god stund siden fant jeg en nettside med videoklipp av forskjellige teknikker for å trene muskelgrupper. Det var avbildet en mann forfra og bakfra hvor man kunne trykke på muskler over hele kroppen (Latissimus, trapesius, legger, lår, rygg osv) og deretter få opp en liste av øveleser for å trene muskelgruppen, og når man gikk inn på en øvelse fikk man opp en beskrivelse pluss en videosnutt av hvordan det utføres. Den kan minne litt om http://www.exrx.net/, men det er ikke den! Noen forslag? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Coopersguns kanskje? Foretrekker selv klart exrx, men smaken er som baken 2 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 Coopersguns kanskje? Foretrekker selv klart exrx, men smaken er som baken Stemmer! Takk så mye Hva er forskjellen? Pros & Cons? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Hva er forskjellen? Pros & Cons? Pros = fordelar (+) Cons = ulemper (-) Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Han mente vel hva forskjellene på kanalene er, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Pros = fordelar (+) Cons = ulemper (-) Hahahaha! Administratortroll, ikke hver dag. 2 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 25. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2013 Haha, ja, mente fordeler og ulemper på coopers og exrx! Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Altså, jeg liker exrx fordi de har mange fler øvelser, og ofte bedre og mer dyptgående beskrivelse av hver øvelse. Og jeg synes personlig coopersguns ser litt jalla ut, uten at det burde påvirke noens valg . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå