Inhabil Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Kan jeg kjøpe W8 til 250kr og avvente med installasjon? Eller slutter keyen å funke etter 31 januar? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Du kan kjøpe, og vente Lenke til kommentar
Inhabil Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 Du kan kjøpe, og vente Håper det, har ikke så lyst å styre med nytt OS nå. Liker jo W7 Men regner med vi blir tvunget over til W8 etterhvert... Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) Husk at hvis du kjøper W8 Pro til 250 kr og ønsker "Windows 8 Media Center Pack " oppgraaderingen gratis så må sistnevnte aktiveres før 1.2. Endret 24. januar 2013 av froggyler Lenke til kommentar
myhken Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Fikk en rekke eposter fra Microsoft i dag som ga meg informasjon om at jeg måtte huske å aktivere mine gratis Media Center nøkler før 31.januar, om ikke må jeg kjøpe nye nøkler etter den tid. Det betyr jo i praksis at jeg mister de nøklene jeg har fått...men var jo klar over det på en måte også da Windows 8 oppgraderingsnøklen skal som nevnt i tråden fungere helt fint etter 31.januar Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) I min Media Center mail, står det med liten skrift nederst. " This promotion ends on January 31, 2013; your product key must be activated no later than February 1, 2013 " Så får håpe det stemmer, siden jeg i min treghet ikke fikk bestemt meg før i dag, at jeg skal oppgradere alle maskinene mine til win8. Da har jeg til og med fredag ihvertfall. Endret 28. januar 2013 av FBEN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå