Cooky Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) Dersom man nettopp har inntatt store mengder matmengder og ønsker å bli kvitt så mye av dette som mulig, og så fort som mulig, hvilket avføringsmiddel som man kan få kjøpt på apotek er å foretrekke? - Selges det reseptfritt på apotek avføringsmiddel som virker innen 1-2 timer? - Dersom jeg nettopp har spist og umiddelbart etterpå inntar et avføringsmiddel som skal virke innen 6-12 timer, vil dette være like effektivt for å bli kvitt kaloriene som dersom jeg brukte et avføringsmiddel som virker innen 1-2 timer? - Dersom jeg inntar mat som tilsvarer 1000 kalorier, og tar et avføringsmiddel som skal virke innen 6-12 timer, hvor mange av de 1000 kaloriene vil jeg bli kvitt? - Hvor lang tid tar det vanligvis før maten når tarmene? - Forslag til avføringsmidler som virker så raskt som mulig? Og hvor fort virker dette avføringsmiddelet? Endret 24. januar 2013 av Cooky Lenke til kommentar
Jonna4 Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Er sikkert ikke riktig å legge nesen min i andre sine saker, men hva skal du med dette? Du kan jo prøve å spy opp ved å stikke fingeren i halsen. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Troller du? Må nesten spørre når du pøser på med tråder som dette. Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Begynner seriøst å lure på om TS er en person med store psykiske problemer. Tråder som omhander alt fra medisiner, avføringsmiddel, slanke seg ved hjelp av nikotin, sulte seg, hvor mye vann man kan drikke uten å dø osv. Skaff deg legehjelp, FORT! Lenke til kommentar
Cooky Skrevet 25. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2013 Troller du? Må nesten spørre når du pøser på med tråder som dette. Nei: Jeg er ganske seriøs. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 På tide jeg tar en pause fra Diskusjon.no , 1 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Tykk og tynn- tarmene absorberer 99-100% av alle kaloriene du spiser. Laksativer dytter bare dritten som er igjen ut raskere. For å unngå å fordøye mat må du unngå å spise det, eller kaste det opp. Denne siste løsningen er ekstremt ødeleggende for både tenner, munn, hals, spiserør og alt annet som er der og kan på sikt gi kreft og enda verre sykdommer hvor du brenner opp røret og må spise gjennom magesonde. Jeg lider av tvangsspising selv og velger heller å være litt rund enn å forsøke noen av disse "triksene". Du forsøker å behandle et symptom, ikke sykdommen. Det er emosjonelle og psykologiske grunner til at du tvangsspiser eller er på vei mot anoreksia. Snakk med fastlegen din. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Ikke lurt å misbruke slike preparater, hvis du ikke har lyst til å måtte bruke dem hver dag for resten av ditt liv..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå