fersking Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Er i relativt dårlig form kondisjonsmessig.. Skal sykle bergen-voss om 5mnd, har kun hatt noen få timer på setet og dette var i 2012 før vinteren kom... Trenger hjelp til ett opplegg som gjør att eg kommer i god nok form for å kunne fullføre ett sånt løp... På forhånd takk... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Sett deg på sykkelen og sykle! Og om du ikke har mulighet til utesykling så kjøp deg ei rulle og få deg noen (mange) timer innendørs! Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Du må sykle, sykle, sykle. Legg gjerne inn noen drag hvor du gir "alt" i øktene dine. Du må også ha noen langturer i beina. Husk at du skal sitte rundt et kvart døgn på den sykkelen; det er lenge om du ikke vet hva du går til. Du burde også finne deg noen trene sammen med, det krever litt trening å ligge/rullere i et felt. Første gang jeg syklet mistet jeg feltet nesten med en gang. Drakk litt og var litt ukonsentrert og vips var de borte. Ikke sjangs til å ta de igjen. Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Vet om treningsentere i Bergen som tilbyr Bergen-Voss spinning. Dette må da være aktuell trening? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Jeg vet også om et treningssenter som, i hvert fall i fjor, hadde sykkeltimer ute med Bergen-Voss som mål. Flott måte å få trent sammen med andre. Nå deltok jeg aldri på disse timene, så vet ikke noe om kvaliteten, men den er sikkert grei. Lenke til kommentar
Rapolo Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Det gjelder å få massevis av timer på sykkelen. Tren mye og rolig, hardt av og til. 1 Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 En ypperlig runde som egner seg til Bergen-Voss-trening er å sykle til Arna, og videre til Trengereid hvor du tar til høyre og følger denne veien helt til Os, og så opp igjen til Bergen. Dersom du får gjennomført denne runden 5 ganger frem mot løpet, skal du være godt forberedt på å stå distansen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå