sirius Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Jeg har en Ipad2 som jeg vil bruke som mobiltelefon Det er versjonen med sim kort. Hvilket program skal jeg isåfall bruke ? Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Så vidt jeg veit er det ikke mulig å ringe med iPad. Det ser kanskje litt dumt ut å gå ei fjøl til øre og prate til den.... 1 Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Du kan ringe til andre Appleprodukter (FaceTime, iMessage) Lenke til kommentar
sirius Skrevet 24. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2013 Takker, nei jeg tenker på helt vanlig telefon Den har jo sim kort. Det ville blitt en fin høytalende telefon Finnes ikke den muligheten ? Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Så vidt jeg vet er ikke det mulig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Ikke mulig. Det er ingen telefon. Alternativene er Skype og Viber. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå