Gå til innhold

Hazard vs ballgutten


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå var du sikkert sarkastisk, men shit la gå.

 

Eg har spurt før. Drøyde ballguttene merkelig mye under kampen? Og gjorde han aktuelle dusten det tidligere i kampen?

 

For i denne situasjonen så rekker ikke vedkommede å drøye en dritt før Hazard er over han som en ulv.

Ballgutten småløper etter ballen helt til Hazard prøver å ta den, først da snapper han den opp, legger seg ned på den og nekter å flytte seg. Det er en no-brainer backet opp av meldingene hans på twitter og video.

Endret av Aleks
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har ikke sagt noe annet heller? Men det gjør da ikke ballgutten uskyldig.

 

Ballguttene på Britannia pleier å stå der med håndklær når Stoke har innkast, mens disse håndklærne blir gjemt når gjestene har innkast. Er ballguttene "skyldige" av den grunn? Dette er bare en del av å ha hjemmefordel.

Lenke til kommentar

Hadde det vært annerledes dersom det var en av Bradfordspillerne til 0kr som sparket synes du?

 

Ja faktisk. Når du betaler 300 millioner kroner for en spiller så finnes det enkelte grunnelementer jeg forventer av han, som karakter og disiplin til å holde seg unna slike situasjoner.

Hadde dette skjedd i wankership eller under, hadde ikke noen leet på et øyenbryn.

 

Var ikke twittermeldingene nok til å innse hva for en idiot ballgutten er?

 

Kanskje jeg er alene om dette, men jeg leser DEN tweeten som ironisk. Jeg er dog enig i at han virker som en propper douche ellers på kontoen sin.

 

Edit: Og pga jeg leser tweeten sånn, synes jeg det er helt latterlig at media har kastet seg over dette og framstilt gutten som en som hadde planlagt å irritere chelsea-spillere osv. Snakker om en solid storm i vannglass.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Ballgutten ble redd da han plutselig ble omringet av en stor blåkledd spiller. Selvfølgelig går han i forsvarsposisjon når han blir "angrepet" på den måten. Hazard kunne ha spurt pent om å få tilbake ballen i stedet for å ta saken i egne hender.

Hvorfor har gutten da sagt unnskyld? Har da ingen grunn til å gjøre det om det du sier er tilfellet. Hazard er forresten 170 cm høy og veier 56 kg. Han er ikke mye stor.

Lenke til kommentar

Kanskje jeg er alene om dette, men jeg leser DEN tweeten som ironisk. Jeg er dog enig i at han virker som en propper douche ellers på kontoen sin.

 

Enig. Han hadde bare litt uskyldig moro på twitter i forkant av kampen, men (spesielt norsk) media velger å tolke det slik det passer dem. "SLIK GIKK SWANSEA TIL FINALEN - BALLGUTT PLANLA DRØYING PÅ TWITTER".

Lenke til kommentar

Hvorfor har gutten da sagt unnskyld? Har da ingen grunn til å gjøre det om det du sier er tilfellet. Hazard er forresten 170 cm høy og veier 56 kg. Han er ikke mye stor.

 

Han er stor og sterk i forhold til gutten. Hazard trener tusenvis av timer i året, det gjør ikke gutten. Hvorfor han sa unnskyld vet jeg ikke. Hvorfor sa Hazard unnskyld?

Lenke til kommentar

Så klart Hazard må si unnskyld, hadde blitt fullstendig kaos om han hadde nektet å gjøre det. Ballgutten derimot vil det ikke bli overskrifter av om han hadde nektet.

 

Ballgutten ble nok anbefalt av faren sin å si unnskyld. Det hadde blitt fullstendig kaos og store overskrifter om han hadde nektet. Faren hans er tross alt direktør i Swansea og eier et stort hotell i byen. Han vil ikke ha negativ PR hengende over seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...