Gå til innhold

Hazard vs ballgutten


Latias

Anbefalte innlegg

Han ungen er sønn av en eller annen Morgan som eier 25 % av Swansea og byens eneste 5 stjerners hotell. Blir bare bedre og bedre.

 

Blir fantastisk herlig å følge denne saken i dag. Spent på hva FA gjør. Har de baller så må de utestenge Hazard i minst fem kamper, men jeg tipper han slipper ganske billig unna dessverre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Bullshit. Han sparker overhodet ikke etter ballen.

 

1358976841577.gif

 

Du sparker ikke på en side av fyren når ballen ligger på andre siden og hevder at du sparker etter ballen. Kynisk spark for å få gutten til å slippe ballen spør du meg. #8monthsforHazard

 

Du er så sikker at du måtte skrive bullshit?

 

Så vidt jeg kan skjønne så ligger ballgutten på ballen, altså da med ballen under seg, da spiller det vel liten rolle hvilken side han prøvde å sparke fra.

 

Beklager men jeg har ihvertfall ingen tro på at dette er mer enn affekt og frustrasjon, at Hazard burde skjønne at han ville treffe ballgutten er helt klart, men når han først har tydd til å sparke så er vel det et bevis på at han ikke akkurat overveide hva han gjorde.

 

 

Lenke til kommentar

Hehehe... Å mene at hazard sparker for å treffe fyren er drøyt. Saken er stygg nok, men så gærnt er det ikke.

 

Men eg må nok en gang spørre hva han skal bort etter ballen å få gjøre i det hele tatt.

 

Hadde han drittungen drøyd hele kampen?

 

Kanskje det er mafiaen som styrer FA som har betalt gutten for å drøye?

Lenke til kommentar

Hadde han drittungen drøyd hele kampen?

 

Det er umulig å si, de viser som regel repriser eller har annet fokus når ballen er ute av spill. Sky viste i hvert fall i etterkant at det var en annen ballgutt som minutter tidligere hadde tatt seg tid og trillet ballen rolig tilbake til keeperen.

 

Hazard hadde uansett ingen rett til å blande seg. Det var Swanseas ball.

Lenke til kommentar

Ikke fått med meg denne saken før nå, men herregud for en jævla drittunge. Chelsea jager mål, spillerene er gira, Eden Hazard er kanskje litt heit i topplokket men han sparker etter BALLEN!

 

Den drittungen som kommer i enda dårligere lys etter å ha sjekket Twitterkontoen hans gjør jo dette med vilje, ligge der og ruge på ballen som ei jævla høne som ruger på ett egg.

 

Er jo helt håpløst av gutten. Hadde gjort det samme som Hazard, synd han ikke tuppet gutten i hodet og.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Poenget er at flere tydeligvis mener Hazard sparket ballgutten, med vilje. Noen flere bilder viser han ikke gjør. GIFen til Teipball viser at han treffer ball og dermed ikke sparker gutten, som bildene til Sky nesten viser at han kun gjør. Det er ikke voldelig å sparke etter en fotball.

Lenke til kommentar

Vanskelig å se for dommeren da. Men det er uansett helt idiotisk av Hazard å gå etter ballgutten fra starten av. Har de to-tre sekundene ballgutten bruker på å gi keeperen noe å si? Hadde det vært corner hadde det vært forståelig at han løp etter ballgutten, men nå var det helt idiotisk.

Lenke til kommentar

Det jeg synes er pussig er at folk tar Hazard i forsvar på bakgrunn av noe ingen visste i det øyeblikket Hazard sparket etter ballen.

 

Tviler på at Hazard spurte den "unge mannen" hvor gammel han var før han sparket, og jeg tviler sterkt på om han spurte hvorvidt dette var planlagt på forhånd eller ikke.

 

Er heller ikke mange som tenker på at profesjonelle fotballspillere hadde gjort det samme som gutten utpå banen, og selv i den situasjonen ville handlingen til Hazard ha kvalifisert til rødt kort.

 

To idiotiske handlinger av de to barnsligste på/rundt banen, men det burde ikke være noen tvil om at Hazard skulle holdt seg for god til det han gjorde.

Var jo ikke en gang Chelseas ball.

 

La det røde kortet stå, hvorvidt han fortjener mer vil jeg ikke spekulere i.

Swansea burde også få en smekk på lanken da gutten er på en måte representant for klubben, det vil vel også føre til at den unge mannen er bannlyst fra å være på stadion for andre grunner enn å være supporter.

Endret av Snurreleif
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Poenget er at flere tydeligvis mener Hazard sparket ballgutten, med vilje.

Har ikke sett så mange som har ment det her inne.

Noen flere bilder viser han ikke gjør. GIFen til Teipball viser at han treffer ball og dermed ikke sparker gutten, som bildene til Sky nesten viser at han kun gjør. Det er ikke voldelig å sparke etter en fotball.

Dette synest eg blir for dumt. Hazard fikk som fortjent for den handlingen totalt uavhengig av om han sparker etter ballen eller ei. Hadde dette vært en Swansea spiller hadde han vært utvist før han rakk å trekke pusten.

 

Latterlig av Hazard. Det betyr ikke dermed at guttungen ikke er en drittunge.

 

Om han treffer ballen eller ei spiller liten rolle i mine øyne. Først kommer han bakfra og dytter fyren ned på ballen, så sparker etter han, tråkker nesten på han og oppfører seg om en amatør.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...