Gå til innhold

Hazard vs ballgutten


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke annet enn å le av hele episoden. Hazard oppfører seg dumt, ballgutten oppfører seg dumt, mediene slår dette stort opp, ballgutten får sine 15 minutes of fame.

 

Han hadde et par hundre følgere på twitter. Nå har han 70k, fikk en signert Hazard-trøye og får oppleve laget sitt på Wembley. Grei kveld på jobben det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selv om det er en idiotisk handling av begge to så er det vel liten tvil om hvem av de det er som virkelig tråkket i salaten.

 

17-18 og drittunge eller ei, å drøye tiden eller være usportslig er ingen unnskyldning for å sparke en person.

Tror alle skjønner at Hazard ikke mente å treffe ballgutten da han sparket etter ballen, men nå er det jo faktisk så enkelt som at Hazard aldri skulle ha sparket.

 

Selv om ballgutten har mer "skyld" i denne saken her enn det ballgutten Ben Arfa(?) dyttet hadde, så forsvarer det ikke vold, utilsiktet eller ei.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Tror alle skjønner at Hazard ikke mente å treffe ballgutten da han sparket etter ballen, men nå er det jo faktisk så enkelt som at Hazard aldri skulle ha sparket.

 

Bullshit. Han sparker overhodet ikke etter ballen.

 

1358976841577.gif

 

Du sparker ikke på en side av fyren når ballen ligger på andre siden og hevder at du sparker etter ballen. Kynisk spark for å få gutten til å slippe ballen spør du meg. #8monthsforHazard

Lenke til kommentar

Fikk meg i alle fall en god latter da det skjedde. Har ingen sympati for ballgutten i det hele tatt, men synes det var morsomt. Det er klart det røde kortet til Hazard kan forsvares, og han kan nok ende opp med en ekstra karantene i tillegg også. For rettferdighetens skyld håper jeg ikke den blir så veldig lang.

 

Uansett morsomt med Chelsea ut og Swansea til finalen. Nå kan Chelsea angre på at de nærmest toppet laget sitt mot United tidligere i turneringa. :)

Lenke til kommentar

Han ligger vel oppå ballen? Så jo, han sparker etter ballen for å få den på den andre siden. Vanskelig å se utifra den vinkelen om han ligger oppå ball eller om den er helt på andre siden.

 

Men faen for en jævla cunt han ballgutten er. Men må si jeg er skuffet, trodde det var mye verre.

Lenke til kommentar

Prøvde å lese litt igjennom tråden, men så ikke om noen har postet dette, isåfall beklager jeg.

 

Uansett, her er en twittermelding fra ballgutten

 

article-2267268-171F0040000005DC-513_634x357.jpg

 

http://www.dailymail...o-pictures.html

 

 

Hvis dette er sant, så fortjener han vel egentlig et spark i ribbeina synes jeg! Klart, rødt kort må gies ellers blir dette vanlig rutine, men slik uthaling av tid må straffes. Og når jeg ser klippene på nytt er jeg sikker på at jeg hadde nok gjort noe lignende selv! Makan til drittunge.

 

edit: For ikke å legge til "Charlie Morgan, 17, the son of Swansea director Martin Morgan". Dette er helt klart planlagt, og ballgutten burde utvises fra noe som helst lignende arbeid innen fotball. Nok av ballgutter å få tak i, trenger ikke denne fjotten.

 

Og er ikke engang sikkert at han traff han i ribbeina heller, men jeg håper det for ellers blir det røde kortet for ingenting. Skuespill på toppnivå det der.

Endret av uTukt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...