archanios Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Benitez in pressroom: "The ballboy has been in our dressing room talking with Hazard. They have apologised to each other." Chelsea say the ballboy has told police he does not want to pursue it. Benitez - 'we will deal with it internally' Benitez ends press conference saying 'society has a big problem' Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Nei, de er nok ikke like når jeg får tenkt meg om. Hazard sparket et barn. Avskyelig. Er ikke barn når du har lappen og en bil... Men ikke gå rundt å spark voksne folk nå da ^^ Endret 23. januar 2013 av Veritas_ Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Får håpe at ballgutten ikke ble så hardt skadet at han ikke kan spille cupfinalen for Swansea Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Er ikke barn når du har lappen og en bil... Sist jeg sjekket var myndighetsalder 18 år i England også. Denne var forøvrig fin: Endret 23. januar 2013 av PSV 4 Lenke til kommentar
Payung Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Kan ikke annet enn å le av hele episoden. Hazard oppfører seg dumt, ballgutten oppfører seg dumt, mediene slår dette stort opp, ballgutten får sine 15 minutes of fame. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2013 Først ser han på linjedommeren før han skriker "ref". Barn nå til dags altså. Spansk fotball har blitt altfor lett tilgjengelig for folk flest. 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2013 Kan ikke annet enn å le av hele episoden. Hazard oppfører seg dumt, ballgutten oppfører seg dumt, mediene slår dette stort opp, ballgutten får sine 15 minutes of fame. Han hadde et par hundre følgere på twitter. Nå har han 70k, fikk en signert Hazard-trøye og får oppleve laget sitt på Wembley. Grei kveld på jobben det. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Haha, wow! At folk her faktisk forsvarer at en spiller til 300 mill som sparker en gutt er completely beyond me! Hadde det vært annerledes dersom det var en av Bradfordspillerne til 0kr som sparket synes du? 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Selv om det er en idiotisk handling av begge to så er det vel liten tvil om hvem av de det er som virkelig tråkket i salaten. 17-18 og drittunge eller ei, å drøye tiden eller være usportslig er ingen unnskyldning for å sparke en person. Tror alle skjønner at Hazard ikke mente å treffe ballgutten da han sparket etter ballen, men nå er det jo faktisk så enkelt som at Hazard aldri skulle ha sparket. Selv om ballgutten har mer "skyld" i denne saken her enn det ballgutten Ben Arfa(?) dyttet hadde, så forsvarer det ikke vold, utilsiktet eller ei. Endret 23. januar 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Vel! Hazard sparker ballen og ikke gutten, ser slik ut her.. http://www.tv2.no/sp...st-3972630.html .) ps. LAT-ias, kan du fixe en god kamptråd for finalen? Håper Bradford vinner.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2013 Selv om ballgutten har mer "skyld" i denne saken her enn det ballgutten Ben Arfa(?) dyttet hadde, men det forsvarer ikke vold, utilsiktet eller ei. Var vel Cabaye tror jeg. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Torres would have missed him, Cole would have shot him and Terry would have shagged him. 4 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Var vel Cabaye tror jeg. Ja det stemmer nok, takker. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Tror alle skjønner at Hazard ikke mente å treffe ballgutten da han sparket etter ballen, men nå er det jo faktisk så enkelt som at Hazard aldri skulle ha sparket. Bullshit. Han sparker overhodet ikke etter ballen. Du sparker ikke på en side av fyren når ballen ligger på andre siden og hevder at du sparker etter ballen. Kynisk spark for å få gutten til å slippe ballen spør du meg. #8monthsforHazard Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Fikk meg i alle fall en god latter da det skjedde. Har ingen sympati for ballgutten i det hele tatt, men synes det var morsomt. Det er klart det røde kortet til Hazard kan forsvares, og han kan nok ende opp med en ekstra karantene i tillegg også. For rettferdighetens skyld håper jeg ikke den blir så veldig lang. Uansett morsomt med Chelsea ut og Swansea til finalen. Nå kan Chelsea angre på at de nærmest toppet laget sitt mot United tidligere i turneringa. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Han ligger vel oppå ballen? Så jo, han sparker etter ballen for å få den på den andre siden. Vanskelig å se utifra den vinkelen om han ligger oppå ball eller om den er helt på andre siden. Men faen for en jævla cunt han ballgutten er. Men må si jeg er skuffet, trodde det var mye verre. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) Prøvde å lese litt igjennom tråden, men så ikke om noen har postet dette, isåfall beklager jeg. Uansett, her er en twittermelding fra ballgutten http://www.dailymail...o-pictures.html Hvis dette er sant, så fortjener han vel egentlig et spark i ribbeina synes jeg! Klart, rødt kort må gies ellers blir dette vanlig rutine, men slik uthaling av tid må straffes. Og når jeg ser klippene på nytt er jeg sikker på at jeg hadde nok gjort noe lignende selv! Makan til drittunge. edit: For ikke å legge til "Charlie Morgan, 17, the son of Swansea director Martin Morgan". Dette er helt klart planlagt, og ballgutten burde utvises fra noe som helst lignende arbeid innen fotball. Nok av ballgutter å få tak i, trenger ikke denne fjotten. Og er ikke engang sikkert at han traff han i ribbeina heller, men jeg håper det for ellers blir det røde kortet for ingenting. Skuespill på toppnivå det der. Endret 24. januar 2013 av uTukt Lenke til kommentar
Populært innlegg Muggkaare Skrevet 24. januar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 24. januar 2013 Burde vært slik: 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå