Gå til innhold

Hazard vs ballgutten


Latias

Anbefalte innlegg

Vi får se hvor biased FA egentlig er nå da. Husker sist gang en fransktalende spiller sparket til noen som ikke var involvert i banespillet. Spent på å se om det blir 8 måneder på Hazard også, eller om FA er inkonsekvente (her vet jeg vel strengt tatt svaret).

 

Han ballgutten er jo involvert i spillet. Han drøyer tiden. I tillegg så kan du virkelig ikke mene de situasjonene er identiske?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå såg ikke eg kampen, men drøyde han hele tiden? For på klippene eg har sett er det ikke nok til å tilte. Etter min mening har ikke Hazard noe med å blande seg i det hele. Det er swansea sin ball.

 

 

Med tanke på at du var klar på at Mikel hadde all rett til å gå til angrep på Clattenburg, dersom dommaren hadde uttrykt seg rasistisk, så burde vel ikkje Cantona-situasjonen vere så ille heller vel?

 

Emils mener at er man involvert i spillet skal man tåle det meste.

 

Og involvert i spillet er man når det passer Emils best.

Lenke til kommentar

Med tanke på at du var klar på at Mikel hadde all rett til å gå til angrep på Clattenburg, dersom dommaren hadde uttrykt seg rasistisk, så burde vel ikkje Cantona-situasjonen vere så ille heller vel?

 

Nå tok jeg feil i Mikel saken da så. Jeg trodde Clattenburg hadde sagt noe til Mikel som var rasistisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...