Latias Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2013 The king of all ball boys is back making his final appearance #needed #for #timewasting Charlie Morgan Trollolololo Haha, han har i løpet av minutter skaffet seg en liten twitter-karriere. Oppe i 40k følgere allerede. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Martin Cafferty @thegoonblog Eden Hazard is a hero, how he managed to only kick the little shit once I will never know #banter Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2013 Dette er jo faktisk like dumt som det Emils skriver. Trolling på høyt nivå. Like dumt som det han skriver? Dummeste jeg har hørt. Han forsvarer en voldshandling mot en liten gutt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Like dumt som det han skriver? Dummeste jeg har hørt. Han forsvarer en voldshandling mot en liten gutt. Han er 18 år gammel. Det er uansett ikke voldshandling å sparke etter ball. Mulig det er det i barbie land. 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Like dumt som det han skriver? Dummeste jeg har hørt. Han forsvarer en voldshandling mot en liten gutt. "En liten gutt" på 17 år som på forhånd hadde planlagt å oppføre seg som en skikkelig drittunge. Synd at Hazard ikke sparket hardere. 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Spørsmålet eg må stille: Var det Chelsea sin ball? 1 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Spørsmålet eg må stille: Var det Chelsea sin ball? Nei. Helt klart ballgutten sin. 2 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Haha, wow! At folk her faktisk forsvarer at en spiller til 300 mill som sparker en gutt er completely beyond me! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Haha, han har i løpet av minutter skaffet seg en liten twitter-karriere. Oppe i 40k følgere allerede. Kjekt med fakerene og. Swansea Ballboy@Swans_Ballboy Just heard that Torres took a swing for me too but he missed #BarnDoorsAndBanjos Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Fantastiske siste sider her i tråden nå! 1 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Ball boy has been into Chelsea dressing room where Hazard has apologised to him. #CFC Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Tipper swansea blir en av hatklubbene til noen nå. Har en tendens til å bli slik Ball boy has been into Chelsea dressing room where Hazard has apologised to him. #CFC Brannslukking på gang!! Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Synes rødt kort med påfølgende 3 kampers karantene er god nok straff Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Tror vi alle kan være enig i at ballgutten er idiot, men fortsatt hysterisk med twittermeldingene At ballgutten er en kødd forandrer ikke det faktum at Hazard mistet hodet og fortjener rødt kort. Hvis en spiller drøyer tid eller gjør noe annet usportslig er det fortsatt ikke greit å gå til angrep på dem. Det samme gjelder ballgutter, og supportere for den saks skyld, som gjør usportslige ting eller slenger dritt. Hazard fortjener karantene og bot for voldelig oppførsel, mens ballgutten aldri kommer til å få være ballgutt igjen. Mulig han får noe mer i tillegg, ikke vet jeg. Det morsomste er likevel at Hazard og ballgutten gjør alt i sin makt for å vinne konkurransen om å være den største gjøken, og så kommer Emils i kjent stil og vinner (igjen...). Endret 23. januar 2013 av Stonemeister 4 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Ja du kommer alltid til å være subjektiv når det kommer til Chelsea. han er helt klart ikke alene om dette! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2013 Hvordan kan noen forsvare dette? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 han er helt klart ikke alene om dette! Kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Laudrup first in pressroom: 'I can understand Hazard's frustration when the ballboy keeps the ball - but there are things you can never do." Laudrup: 'He (Hazard) committed a very bad mistake . . we can't disagree on that, it was a huge mistake." Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Vi får se hvor biased FA egentlig er nå da. Husker sist gang en fransktalende spiller sparket til noen som ikke var involvert i banespillet. Spent på å se om det blir 8 måneder på Hazard også, eller om FA er inkonsekvente (her vet jeg vel strengt tatt svaret). Endret 23. januar 2013 av PSV Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Kan glemme det blir så lite. Han får sikkert opp mot 10 kamper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå