Emils. Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Må verkeleg lure på om du er seriøs innimellom. United-fans har ofte briller med kraftig raudskjær i, men ein del av kommentarane vi får frå deg er nesten meir utrulige enn eg tør å tru på. En av PL's "beste spelarar" får i såfall karantene fordi han fortjener det. Det må du faktisk prøve å innsjå. Hva tenker du på? Jeg har lov å mene hele opplegget i dag er latterlig. Gult kort hadde vært ille nok, men rødt er bare latterlig. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Ja, hva faen? Rødt kort for å sparke små gutter? Fotball nå om dagen ass!!!! Mafiaen ødelegger alt. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Du meinar altså at ein ballgut som kastar vekk litt tid, (Merk her at denne tida med aller største sannsynlegheit vil bli lagt til tileggstida) skal verte straffa med utestengelse frå engelsk fotball for alltid, medan ein spelar, godt betalt sådan, i mange sine auger eit førebilete, skal straffast med gult kort for det som på ei fotballbane vil måte tolkast som valdeleg oppførsel (uansett potensielt skadeomfang). Det er nesten skremmande korleis du kan klare å meine at det er meir alvorleg å kaste vekk ti sekund enn det er å gå til fysisk angrep på ein tenåring. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Vel, trodde eg skrev så klart at det var enkelt å forstå at eg mener det bør bli mer enn det røde? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Du meinar altså at ein ballgut som kastar vekk litt tid, (Merk her at denne tida med aller største sannsynlegheit vil bli lagt til tileggstida) skal verte straffa med utestengelse frå engelsk fotball for alltid, medan ein spelar, godt betalt sådan, i mange sine auger eit førebilete, skal straffast med gult kort for det som på ei fotballbane vil måte tolkast som valdeleg oppførsel (uansett potensielt skadeomfang). Det er nesten skremmande korleis du kan klare å meine at det er meir alvorleg å kaste vekk ti sekund enn det er å gå til fysisk angrep på ein tenåring. Hazard har gjort seg fortjent til å være på banen. Ballgutten er der fordi trenger noen til å hente ballen, ikke legge seg oppå den og tørrpule. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Han lever ihvertfall opp til navnet sitt Lenke til kommentar
archanios Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Hazard har gjort seg fortjent til å være på banen. Ballgutten er der fordi trenger noen til å hente ballen, ikke legge seg oppå den og tørrpule. Vel, no har Hazard gjort seg fortjent til ein del kampars kvile. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Eneste Hazard gjorde feil var å ikke sparke hardt nok. Satser på at den ballgutten blir bannlyst fra alle engelske stadionet ut livet 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Han jævla idioten har planlagt hele greia. Fucking disgrace. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2013 http://www.youtube.com/watch?v=KVHVS26RBeM Korrekt rødt kort. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Ja du kommer alltid til å være subjektiv når det kommer til Chelsea. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 The king of all ball boys is back making his final appearance #needed #for #timewasting Charlie Morgan Trollolololo Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Sterkt uenig ,men får så være Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Ja du kommer alltid til å være subjektiv når det kommer til Chelsea. Vold er jo løsningen, tenk deg hvordan det blir mot Stoke da, der drøyer de 10x vær Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 No er vel ikkje du subjektiv når det kjem til Chelsea heller, Emils. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Charlie Morgan er fantastisk! Ler meg ihjel av det her! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Han hadde gitt den fra seg om han ikke hadde blitt dyttet. Gutten må jo plukke den opp før han kan gi den. Dette er jo faktisk like dumt som det Emils skriver. Trolling på høyt nivå. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 No er vel ikkje du subjektiv når det kjem til Chelsea heller, Emils. Selvfølgelig har jeg supporterbriller, som samtlige andre. Jeg sier bare at Latias kommer med poenger og ting mot Chelsea som er feil i hytt og pine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå