Gå til innhold

Hazard vs ballgutten


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel ingen som meinar anna enn at ballguten er ein passelig idiot, som bør og truleg blir straffa av Swansea, samt at klubben truleg får ein reprimande pluss evt bot for at ballguten ikkje klarar å oppføre seg. Eg synest likevel det blir noko latterleg om ein ikkje klarar å sjå at uansett kor frustrert Hazard blir, så skal det ikkje vere ok å sparke ein gutunge. Det fungerer rett og slett ikkje, til tross vekkasta tid og overspeling og kva det måtte vere. Det er greit at det er tenning og at spelarane vil vinne, men enkelte ting bør dei faktisk klare å heve seg over.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

At Foy dømmer elendig hele kampen, begge veier. Samt at FA ikke tørr å ta sine egne beslutninger. De er styrt av en jævla mafia.

 

Sorry gutt, men nå er du (nok en gang..) ute på viddene. Anbefaler deg å skru av PCen, ta deg en knestående såperunk og komme tilbake når (hvis) du tenker klart.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er vel ingen som meinar anna enn at ballguten er ein passelig idiot, som bør og truleg blir straffa av Swansea, samt at klubben truleg får ein reprimande pluss evt bot for at ballguten ikkje klarar å oppføre seg. Eg synest likevel det blir noko latterleg om ein ikkje klarar å sjå at uansett kor frustrert Hazard blir, så skal det ikkje vere ok å sparke ein gutunge. Det fungerer rett og slett ikkje, til tross vekkasta tid og overspeling og kva det måtte vere. Det er greit at det er tenning og at spelarane vil vinne, men enkelte ting bør dei faktisk klare å heve seg over.

 

Ja han burde få straff. En streng en. (ballgutten altså).

 

Hazard er frustrert og han idioten kan bare gjøre jobben sin. Nå har han gjort så en av PLs beste spillere får karantene. Håper karma eksisterer for han.

Lenke til kommentar

Sorry gutt, men nå er du (nok en gang..) ute på viddene. Anbefaler deg å skru av PCen, ta deg en knestående såperunk og komme tilbake når (hvis) du tenker klart.

 

I lige måde.

 

Han hadde gitt den fra seg om han ikke hadde blitt dyttet. Gutten må jo plukke den opp før han kan gi den.

 

Ja, det tror jeg ikke.

Lenke til kommentar

Ja han burde få straff. En streng en. (ballgutten altså).

 

Hazard er frustrert og han idioten kan bare gjøre jobben sin. Nå har han gjort så en av PLs beste spillere får karantene. Håper karma eksisterer for han.

 

Må verkeleg lure på om du er seriøs innimellom. United-fans har ofte briller med kraftig raudskjær i, men ein del av kommentarane vi får frå deg er nesten meir utrulige enn eg tør å tru på. En av PL's "beste spelarar" får i såfall karantene fordi han fortjener det. Det må du faktisk prøve å innsjå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...