Gå til innhold

Hazard vs ballgutten


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste grunnen til at ballgutten skulle vært redd måtte jo vært om han skulle nekte å gi fra seg ballen. Hvor inkompetent ballgutt er du om du er redd for motspillere?

 

Gutten ser ikke på Hazard, han er ikke klar over at han er i ferd med å bli angrepet. Selvfølgelig blir man skremt av sånt.

 

Man er ikke inkompetent om man blir utsatt for blind vold.

Lenke til kommentar

Gutten ser ikke på Hazard, han er ikke klar over at han er i ferd med å bli angrepet. Selvfølgelig blir man skremt av sånt.

 

Man er ikke inkompetent om man blir utsatt for blind vold.

Du som har skysports så vel klippet av hva som skjedde rett før ballgutten plukker opp ballen? Han bare småløp etter den. Så klart ikke Hazard bare står og venter på det.

Lenke til kommentar

Moro hvordan dere uke inn og uke ut klandrer Suarez og andre spillere for å overspille og overdrive, men stakkars den uskyldige ballgutten her:

 

Hvem har sagt at han ikke overspiller? Bla noen sider tilbake, jeg nevner blant annet at gutten hadde passet godt inn i den spanske ligaen.

Lenke til kommentar

Moro hvordan dere uke inn og uke ut klandrer Suarez og andre spillere for å overspille og overdrive, men stakkars den uskyldige ballgutten her:

 

Greit at Hazard får det røde, men ballguttens oppførsel er uakseptabel.

 

I min bok har jeg litt høyere forventninger til en profesjonell fotballspiller som spiller i en av verdens hardeste ligaer, framfor en kvisete, usikker tenåring...Spesielt med tanke på at di kvisete, usikre tenåringene ser opp til profesjonelle fotballspillere.

Lenke til kommentar

Det verste med dette er at Rafa slapp ufattelig billig unna i etterkant. Ingen brydde seg om at Chelsea sugde i store deler av kampen. Skulle tro spillerne skjermer han fra negative overskrifter. Vi så jo det samme i VM-finalen da Cahill ble utvist, alle pratet om det etter kampen.

Lenke til kommentar

Hvor stort er hatet ditt mot Benitez Latias? Du virker bitter over noe.

 

Det er ikke bitterhet og det er heller ikke hat. Jeg lurer bare på hvorfor de sparket RDM som gjorde en grei jobb for så å ansette en mann som ikke har oppnådd noe siden PL-sølv i 2009. Det må da være lov å sette spørsmålstegn ved en manns prestasjoner uten å bli stemplet som bitter og hatefull?

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at Engelsk fotball blir mindre fysisk og at Spansk fotball blir pinglete om personer som Latias sitter i styret. Det er bare et spark i ball og vips så er det vold og drapsforsøk.

 

Slutt med hersketeknikkene. Kler deg ikke å legge ord i munnen på andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg legger ikke noe ord i munnen din. Jeg tar ord fra det du skriver og plusser det sammen. Prøver ikke på noe hersketeknikk, men det Hazard gjør er ikke så voldelig og ille som man skal ha det til å være. Han sparker ballen og gutten får tydeligvis vondt i ribbeina, men seriøst, det er virkelig verre ting som skjer på fotballbaner hver kamp som er flere hakk verre enn det. Å få en albue i hodet anser jeg som mer farlig enn å få et lite støt i magen.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Det er ikke bitterhet og det er heller ikke hat. Jeg lurer bare på hvorfor de sparket RDM som gjorde en grei jobb for så å ansette en mann som ikke har oppnådd noe siden PL-sølv i 2009. Det må da være lov å sette spørsmålstegn ved en manns prestasjoner uten å bli stemplet som bitter og hatefull?

 

Ok. Synes du bare bruker hver eneste annledning til å komme med stikk mot Benitez, samtidig som jeg synes du har en tendens til å overdrive. I dette eksemplet "suger", "uffatlig billig unna" og jaget etter at Benitez skal få skylda for at Chelsea taper en kamp. Litt slitsomt å lese det samme hele tiden. :) (Og ja, vet selvsagt at jeg ikke MÅ lese det)

 

Sparkingen av RdM er selvsagt utrolig merkelig. Ingen ting å si på det.

Lenke til kommentar

Bertil Valderhaug, sportsjef i Aftenposten om saken. Veldig enig i hva han skriver, når det gjelder hva han skriver om karantene på Hazard så er det greit at han får 1-3 kamper. Bare så det er satt en standpunkt om hva spillerne bør/ikke bør. Men noe mer enn det synes jeg ingen ting om, og om karantenen blir fjerna så er det greit det å.

 

http://fotball.aftenposten.no/blogg/bertil_valderhaug_blogg/article265157.ece

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...