Latias Skrevet 23. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) He kicks who he wants He kicks who he waaants Eden Hazard He kicks who he wants Legende. Endret 23. januar 2013 av Latias 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Enig at det er umoralsk handling av drittungen, men for helvete han er bare en liten gutt. Hazard er jo en voksen mann, helt klart RØDT KORT. Selv om det er forkastelig av ballguten å tøye ut tiden på denne måten. Det er jeg enig i. Ballgutten bør kastes ut, utstengt i livstid som ballgutt. Punktum. Endret 23. januar 2013 av Fox 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2013 Ballgutten har i alle fall en lysende Barcelona-karriere foran seg. Evt. italiensk fotball. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2013 Elsker den ballgutten der! ^^ Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 23. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2013 Ler meg i hjel. Hvor mange kampers karantene tipper folk? Personlig synes jeg ikke det er så alt for stygt. Ser jo tydelig at det ikke er å utøve vold som er førstepri her, men han mister hodet og bør absolutt få noe mer enn en vanlig karantene. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 23. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2013 Kva han bør få er ein ting. Kva han får er noko anna. Tviler på at det blir så mykje. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2013 Ja, ballgutten ligger over ballen, men Hazard hjelper ikke veldig til å få han av heller. Idiotisk å sparke, men gad som jeg fryder meg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2013 Så jævlig fortjent. Drittungen bør utstenges i lang tid fremover. Helt enig. Swansea burde straffes for at ballgutten ikke gjør jobben sin. Jævla vits det de United folka blar opp her inne. Gratulerer swansea. Fortjent. Usikker på hvem jeg vil skal vinne finalen. Alt annet enn Swansea. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2013 FA er en vits. Foy er en vits. Helt forbanna dommerstaben er en vits. Han får sikkert karantene av det korrupte fotballforbundet. Swansea slipper sikkert unna bøter og alt som er. Jævla Hazard som ikke bare kunne sparke hardere når han først skulle sparke. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 23. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Charlie Morgan™ @CHARLIEM0RGANThe king of all ball boys is back making his final appearance #needed #for #timewasting https://twitter.com/CHARLIEM0RGAN/status/294135719700602881 Hahaha, ballgutten som skrev dette på twitter for 3 timer siden før kampen. Endret 23. januar 2013 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 23. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Ballgutten har i alle fall en lysende Barcelona-karriere foran seg. Evt. italiensk fotball. Tenkte det samme. Milking it gjør han. Og er det noen som ikke vil at bradford skal vinne? https://twitter.com/SwanseaBallBoy ^^ Endret 23. januar 2013 av Veritas_ Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2013 Ja, dette er såklart ikke Hazards skyld, men pga korrupt dommer og fotballforbund. 7 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2013 For en absolutt kødd av en ballgutt. Mest tragikomiske er jo at han roper "Ref??" etter hendelsen. Er så absolutt rødt kort til hazard, men den gutten der hadde fått deng av meg hvis jeg hadde vært faren. Trynet hans er garantert smørt utover daily fail og the sun imorgen. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 23. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2013 FA er en vits. Foy er en vits. Helt forbanna dommerstaben er en vits. Han får sikkert karantene av det korrupte fotballforbundet. Swansea slipper sikkert unna bøter og alt som er. Jævla Hazard som ikke bare kunne sparke hardere når han først skulle sparke. Akkurat kva som er den største vitsen i kveld kan vel kanskje diskuterast. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2013 Ja, dette er såklart ikke Hazards skyld, men pga korrupt dommer og fotballforbund. Hvilken rett har idioten til å legge seg på ballen og påvirke spillet??? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2013 Får garantert ingen ting. Kanskje en liten bot. Pappa ambramovic betaler uansett Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Hvilken rett har idioten til å legge seg på ballen og påvirke spillet??? Hvilken rett har Hazard å sparke gutten? Trenger ikke å ta spilleren i forsvar hver gang Endret 23. januar 2013 av cfthompson Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2013 Hvilken rett har idioten til å legge seg på ballen og påvirke spillet??? Legge seg på ballen? Det er Hazard som dytter han ned på den. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2013 Hadde vært gøy å se swansea i el, og de kan ikke klandres for å ha en drittunge som ballgutt. Allikevel så var de heldige i første kampen mot oss. Heia bradford. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2013 Hvilken rett har Hazard å sparke gutten? Trenger ikke å ta spilleren i forsvar hver gang Jeg har ihvertfall ingen grunn til å ta ballgutten i forsvar. Han er en jævla idiot. Hazard sparker etter ballen i frustrasjon. Fult forsvarlig. Det hadde alle med temperament gjort. Legge seg på ballen? Det er Hazard som dytter han ned på den. Han kan gi fra seg ballen med engang. BIldene viser at han låser ballen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå