Gå til innhold

Hazard vs ballgutten


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig at det er umoralsk handling av drittungen, men for helvete han er bare en liten gutt. Hazard er jo en voksen mann, helt klart RØDT KORT. Selv om det er forkastelig av ballguten å tøye ut tiden på denne måten. Det er jeg enig i.

 

 

Ballgutten bør kastes ut, utstengt i livstid som ballgutt. Punktum.

Endret av Fox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så jævlig fortjent. Drittungen bør utstenges i lang tid fremover.

 

Helt enig. Swansea burde straffes for at ballgutten ikke gjør jobben sin. Jævla vits det de United folka blar opp her inne.

 

Gratulerer swansea. Fortjent. Usikker på hvem jeg vil skal vinne finalen.

 

Alt annet enn Swansea.

Lenke til kommentar

For en absolutt kødd av en ballgutt. Mest tragikomiske er jo at han roper "Ref??" etter hendelsen. Er så absolutt rødt kort til hazard, men den gutten der hadde fått deng av meg hvis jeg hadde vært faren. Trynet hans er garantert smørt utover daily fail og the sun imorgen.

Lenke til kommentar

FA er en vits. Foy er en vits. Helt forbanna dommerstaben er en vits. Han får sikkert karantene av det korrupte fotballforbundet. Swansea slipper sikkert unna bøter og alt som er. Jævla Hazard som ikke bare kunne sparke hardere når han først skulle sparke.

 

Akkurat kva som er den største vitsen i kveld kan vel kanskje diskuterast. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilken rett har Hazard å sparke gutten? Trenger ikke å ta spilleren i forsvar hver gang

 

Jeg har ihvertfall ingen grunn til å ta ballgutten i forsvar. Han er en jævla idiot.

 

Hazard sparker etter ballen i frustrasjon. Fult forsvarlig. Det hadde alle med temperament gjort.

 

Legge seg på ballen? Det er Hazard som dytter han ned på den.

 

Han kan gi fra seg ballen med engang. BIldene viser at han låser ballen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...