Redaksjonen. Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Googles Larry Page fyrer oppunder ryktene om den første, «ekte» Google-mobilen. Google hinter om «supermobil» Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Jeg blir overrasket (og skuffet som Nexus 4 eier) om dette blir annonsert før Google I/O. Det høres ut som noe de kan spare til da, og være et typisk "Alle som er her på keynoten får med seg en hjem" produkt. Lenke til kommentar
Bjørnar Storbråten Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Jeg gleder meg veldig til og se denne mobilen hamle opp med s4 m7 osv Lenke til kommentar
Exodai Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Søren også! Nå som endelig Nexus 4'ern er i hus så kommer dette opp. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Dette med følsomhet for ytre påkjenninger, er noe jeg er glad for at de jobber med. Smarttelefonene er for dyre, og tåler for lite. Til 6'000,- bør telefonen tåle vann intill noen meters dyp, og ha en batterilevetid som gjør at man kan bruke telefonen, (streame netflix for eks), i 12 timer. Støt bør den nesten være imun mot, (ingen bevegelige deler). Dette er ikke teknologiske umuligheter, bare ikke like økonomisk som telefoner som dør av litt kondens, eller ikke tåler vintertemperaturer. Jeg ber om mye kanskje, men det bør være produkter på markedet, som oppfyler disse kravene. -frank 3 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Første ekte? Trodde alle Nexus-mobiler ble definert som "ekte" Google-mobiler? 2 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Samsung-produkter, HTC-produkter, LG-produkter blir ikke "Google-produkter" bare fordi de har ren Android. Google eier Motorola, så hvis de da produserer en telefon kan de brande den som "Google-telefon" om de vil det 1 Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Har ventet på dette lenge. Håper det også kommer med en Nexus 4-4,5" skjerm etterhvert også. Lurer litt på Nexus 4, men er ikke helt begeistret for baksiden (hverken "pixler" eller glass), og så er den litt vel stor syntes jeg. Mener fortsatt at >4,3 appellerer mere til oss nerder her inne enn mannen i gaten... Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) Everything should be a ton faster and easier oversettes ikke til Alt bør være et tonn raskere og enklere. Kan prøve med "mye" eller "en hel del" Endret 24. januar 2013 av b3ndik 3 Lenke til kommentar
lockwyn Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Please take my money...now!!! fap fap fap Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Larry Page mener vel Motorola X da, som det ryktes om.. quadcore+svært batteri og 5" `? Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 eh tipper norsk tipping kommer til å ha noe imot den logon der Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 eh tipper norsk tipping kommer til å ha noe imot den logon der http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=10018395 Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 eh tipper norsk tipping kommer til å ha noe imot den logon der http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=10018395 Ja ikke sant. Og google anklager norsk tipping for å ha endret logon i etterkant ^^ Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 eh tipper norsk tipping kommer til å ha noe imot den logon der http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=10018395 Ja ikke sant. Og google anklager norsk tipping for å ha endret logon i etterkant ^^ oi skjønte det var gammelt nytt. my bad Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Fant ikke noen bedre måte tipse dere på. "Kontakt oss"-linken under "Om Amobil" fungerte ikke så dette var det beste jeg kom på. Kan godt hende dette er old news eller bare rykter, men bedre med en gang for mye enn en for lite. Lenke til kommentar
Testdrive Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Og forskjellen på en Nexus utgave å en "ekte" google telefon er? Lenke til kommentar
Newton Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Nexus 5 skal altså produseres av Motorola Mobility. Javel...spørs om det er nok til at de klarer å snu det pinlige underskuddet på 354 millioner USD i siste kvartal til en smule fortjeneste i kommende kvartaler da... For øvrig har vi sett den logoen før, både her og der... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Det jeg likte mest var det at den skulle tåle mye. Det er noe jeg for å være helt ærlig synes burde være ganske standard. At en telefon knuser når den treffer bakken vitner ikke til fremgang nå i 2013. Når det er sagt tror jeg aldri jeg har møtt noen med en iPhone som ikke er knust... Det er ikke snakk om romforskning, men prioritering. De burde også være vanntette. Dette er vel egentlig grunnen til at jeg kommer til å se på SONYs vanntette modell med FHD-skjerm. Hadde egentlig ikke lyst på SONY-telefon, men de gjør det vanskelig for meg! 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Jeg blir overrasket (og skuffet som Nexus 4 eier) om dette blir annonsert før Google I/O. Det høres ut som noe de kan spare til da, og være et typisk "Alle som er her på keynoten får med seg en hjem" produkt. Så den får ikke Google Android? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg