Niklasp Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Endelig blir det lettere å finne blinkskuddet du var ute etter. Her er Googles nye bildesøk Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Du skal kunne raskt bla deg igjennom bildene ved å bruke tastaturet, og enkelt gå ut av et bilde ved å trykke på «esc»-knappen. tja . jeg undres nå lit når både iIntel og Microsoft heller ville at man ikke skal bruke tastaturet for mye Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Over 1 billiard? 1 000 000 000 000 000 søk blir det, det er jo gigantisk! Sikker på at det ikke er milliard det er snakk om? Lenke til kommentar
Pesch Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Over 1 billiard? 1 000 000 000 000 000 søk blir det, det er jo gigantisk! Sikker på at det ikke er milliard det er snakk om? Er nok ikke en milliard de mener. I følge afenposten er det to milliarder mennesker som bruker internett. Det vil si at halvparten av alle mennesker som bruker internett gjorde et søk i google, èn gang i løpet av hele 2012 =) http://www.abcnyheter.no/nyheter/teknologi/110126/sa-mange-bruker-internett Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Du skal kunne raskt bla deg igjennom bildene ved å bruke tastaturet, og enkelt gå ut av et bilde ved å trykke på «esc»-knappen. tja . jeg undres nå lit når både iIntel og Microsoft heller ville at man ikke skal bruke tastaturet for mye Jeg undres ikke i det hele tatt. Dette betyr bare at Google innser at tastatur er overlegent mus og gestures. Det har de selvsagt rett i. 1 Lenke til kommentar
temmor Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Over 1 billiard? 1 000 000 000 000 000 søk blir det, det er jo gigantisk! Sikker på at det ikke er milliard det er snakk om?Er nok ikke en milliard de mener.I følge afenposten er det to milliarder mennesker som bruker internett. Det vil si at halvparten av alle mennesker som bruker internett gjorde et søk i google, èn gang i løpet av hele 2012 =)http://www.abcnyheter.no/nyheter/teknologi/110126/sa-mange-bruker-internett 1,3 billiard søk vil da tilsvare 650 000 søk i gjennomsnitt blandt de 2 milliarder brukerne. Det er vel litt i overkant?? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Jeg undres ikke i det hele tatt. Dette betyr bare at Google innser at tastatur er overlegent mus og gestures. Det har de selvsagt rett i. jeg ser at uttalelsen min trenger lit forklaring Det er det som er det rare her , google mener at tastaturet fungerer best. Men noen få unntak så er jeg i grunne ening i det . men nå driver jo intel å fronter stemmestyring og Microsoft vil jo at man skal bruke berørings skjerm. Det er dette jeg undres lit over Ser man en konflikt her ? Endret 29. januar 2013 av den andre elgen Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 jeg ser at uttalelsen min trenger lit forklaring Det er det som er det rare her , google mer at tastaturet fungerer best. Men noen få unntak så er jeg i grunne ening i det . men nå driver jo intel å fronter stemmestyring og Microsoft vil jo at man skal bruke berørings skjerm. Det er dette jeg undres lit over Ser man en konflikt her ? Jeg er ikke direkte overbevist om at hverken Intel eller Microsoft tror 100% på dette selv. Det er selvsagt vanskelig å spå hva som kommer til å foretrukket om flere år, men jeg kan ikke tro at det kommer til å bli stemmestyring eller berøringsskjerm. Ingen av delene er spesielt godt egnet på en arbeidsplass, ihvertfall ikke i dagens form. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Intel kan man kanskje forstå , de har lyst å finne på noe nytt , skjøt dett er jo i grunne ikke så nytt Microsoft er det være å bli kloke på. Man har i mange tiår hatt det samme designet med få endringer på programvaren så plutselig glemmer de den største pc bruker gruppen ( kontor og gjemme brukerne ) og satser ser alt etter mobil og berørings skjerm prinsippet. Selv om man delvis kan unngå MUI så blir man ikke kvit det Man må ty til 3dje part programmer for få en "normal " pc Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 31. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2013 Over 1 billiard? 1 000 000 000 000 000 søk blir det, det er jo gigantisk! Sikker på at det ikke er milliard det er snakk om? Det viser seg at det verken var billiard eller milliard jeg mente, men billion: http://royal.pingdom.com/2013/01/16/internet-2012-in-numbers/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg